بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
در شرکت ایران ارقام رقم خورد:

قرارداد همکاری «مرقام» با شرکت King Teller

پس از معرفی برندهای NCR و GRG توسط شرکت ایران ارقام و موفقیت آنها در صنعت بانکی ایران، این بار شرکت King teller توسط ایران ارقام وارد صنعت بانکداری ایران خواهد شد. شرکت ایران ارقام طی هفته گذشته قراردادی ۳ ساله با شرکت King Teller چین امضا کرد.
کد خبر : ۱۹۹۹۳۹

به گزارش بورس نیوز،  King Teller یک شرکت چینی  است که از سال ۲۰۰۷ تا کنون توانسته با ۱۵۰ بانک در سراسر دنیا همکاری کند و طی این سال‌ها بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه ATM را تا انتهای سال ۲۰۱۸ راه اندازی کرده است. بر مبنای این قرارداد، ایران ارقام نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های SSM شرکت King Teller از قبیل ATM, CRS, VTM, BNS, PFE و… خواهد بود.

در روز دوم سفر مدیران ارشد شرکت King Teller به ایران، طی بازدیدی که از کارخانه تولیدی ایران ارقام انجام شد و با توجه به پتانسیل‌های بالای این کارخانه هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ تکنولوژی، این بازدید منجر به امضای تفاهمنامه جدیدی شد که به موجب آن دو طرف بر بومی سازی و تولید داخل ایران برخی از دستگاه‌های شرکت King Teller توافق کردند.

مدیران ارشد King Teller پس از بازدیدها از بخش‌های مختلف شرکت ایران ارقام و مجموعه جلسات با مدیران این شرکت، قرارداد همکاری بلندمدت با شرکت ایران ارقام منعقد کردند.

 

قرارداد همکاری «مرقام» با شرکت King Teller

قرارداد همکاری «مرقام» با شرکت King Teller

اشتراک گذاری :
ارسال نظر