بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در گفتگو با بورس نیوز:

زنگ خطر بازار داخلی با مشکلات پرسلان

محصول کاشی "پرسلان فول پولیش" در ۶ ماهه دوم سال ۹۷ و چهارماهه ابتدایی سال ۹۸، به دلیل مشکلات موجود در بحث کیفیت، در خطر از دست دادن بازار داخل و صادراتی قرار گرفت.
کد خبر : ۱۹۹۹۴۶

مشکلات کیفی پرسلان، بازار داخل را به خطر انداخت

مهدی فکری مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در خصوص مراحل پیشرفت طرح تولید کاشی پُرسِلان فول پولیش به خبرنگار بورس نیوز گفت:این شرکت در بین حدود ۱۴۵ شرکت رقیب در این صنعت، جزو هفت شرکت تولید کننده کاشی پرسلان فول پولیش با کیفیت بسیارعالی و رقابتی در بازار داخل و صادراتی است. 

وی ادامه داد: در ۶ ماهه دوم سال ۹۷ و چهارماهه ابتدایی سال ۹۸، این محصول به دلیل مشکلات موجود در بحث کیفیت، در خطر از دست دادن بازار داخل و صادراتی قرار گرفت.

فکری با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی تیم الوند تصریح کرد: در ۱۸ مرداد ۹۸ مشکل کیفیت محصولات فول پولیش مرتفع شده و صادرات بلافاصله از سر گرفته شد. 

وی در خصوص میزان صادرات عنوان کرد: در شهریور ماه ۹۸، میزان صادرات صورت گرفته به روسیه ۶۲۸ هزار دلار بود و در مهر ماه جاری نیز ادامه داشت. صادرات به سریلانکا نیز که از فروردین ۹۸ متوقف شده بود در مهر برای اولین بار آغاز شد. 
 

مدیرعامل شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در توضیح بیشتر محصول "پرسلان فول پولیش" اضافه کرد: تولید صادراتی این محصول در ابعاد ۶۰ در ۶۰، ۸۰ در ۸۰ و ۱۰۰ در ۱۰۰ صورت می‌گیرد که هفت شرکت قادر به تولید سایز ۸۰ در ۸۰ این محصول و تنها دو شرکت قادر به تولید سایز ۱۰۰ در ۱۰۰ آن هستند که شرکت کاشی و سرامیک الوند یکی از آنهاست. 

فکری بااشاره به درخواست بالای این محصول در بازار داخل گفت: به واسطه اتفاقات و مسائل کیفی سال ۹۷، بازار از تولید این محصول ناامید شده بود اما؛ در حال حاضر ثبت سفارشات زیاد حاکی از استقبال مجدد بازار داخل است که نوید از رشد فروش این محصول در ماه‌های پیش رو خواهد داد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر