بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

بازار در موضع پاسخ دهی به محرکات پیش رو

عملکرد این روز‌های بازار مشخص بوده و نسبت به محرکاتی، چون نرخ ارز، اصلاحات پیش رو یا سیاست‌های کلی سازمان عکس العل‌هایی را پیش رو خواهد داشت، اما، حقیقاتا، پایانی را نمی‌توان متصور بود.
کد خبر : ۲۰۰۴۸۹

بازار درموضع پاسخدهی به محرکات پیش رو

محمدرضا سرافراز یزدی مدیرعامل کارگزاری آگاه به خبرنگار بورس نیوز گفت: با توجه به گزارشات ارسالی شرکت‌ها براساس عملیات صورت گرفته و نزدیک شدن بسیاری از قیمت‌ها به جایگاهی با ارزندگی لازم و وضعیت تولیدی و بنیادی آن ها، قدرت پیش بینی شاخص تا جایگاهی که در آن قرار دارد، امری بدیهی بوده و توقع حرکت از جایگاه به مراتب بالاتر آن هم با قدرت، وجود نداشت.

وی ادامه داد: برای مثال ۳۰ یا ۳۲ هزار واحد در شاخص، مقداری قابل تصور بود، با اینکه نرخ ارز طی دوره‌ای بلندمدت، بدون تغییر بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه علاوه بر نرخ ارز، به نرخ هزینه مانده یا سود سپرده بانکی اشاره داشت و افزود: در این مورد اتفاقی رخ نداده بود و برای عملکرد شرکت‌های در نرخ‌های فروش یا حجم مواد محرکی وجود نداشت، بنابراین حجم معاملات با شرایط ذکر شده امری طبیعی بوده و نمی‌توان از ورود به فاز رکود صحبت کرد.

سرافراز یزدی در رابطه با رویکرد بازار گفت: عملکرد این روز‌های بازار مشخص بوده و نسبت به محرکاتی، چون نرخ ارز، اصلاحات پیش رو یا سیاست‌های کلی سازمان عکس العل‌هایی را پیش رو خواهد داشت، اما، حقیقتا، پایانی را نمی‌توان متصور بود.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

قانون "بخشش مالیات" چاشنی بورس می‌شود!

کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با بورس نیوز:

سهم‌های ارزنده با اقبال مواجه نیستند

کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

اثر تورم بر سهم‌های وابسته به نرخ‌های دستوری

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

هیجان معکوس از شفاف‌سازی پالایشی‌ها

ارسال نظر