بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

برق به نام مردم، ولتاژ نداد

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به بازیگوشی که از کنتور پرید تا برقی که به نفع بنزین، خاموش شد.
کد خبر : ۲۰۰۸۵۱

برق به نام مردم، ولتاژ نداد

به گزارش بورس نیوز اظهار نظر مقامات در مورد مزایای افزایش قیمت بنزین و تاکید بر اینکه این اقدام با هدف از اقشار ضعیف صورت گرفته و اجازه افزایش قیمت سایر کالاها را نخواهند داد و... ادامه دارد. حتی سخنگوی دولت هم امروز تاکید کرده هدف از سهمیه بندی بنزین، حمایت از اقشار ضعیف تر بوده و مردم به زودی مزایای این طرح را خواهند دید. پیشاپیش از این همه دلسوزی تشکر می کنیم و آرزو می کنیم از بار مشکلات مردم مخصوصا اقشار ضعیف تر کاسته شود. اما تجربه های تلخی مانند هدفمند کردن یارانه ها و گرانی های بعد از آن، و نیز تجربه بارها و بارها ول شدن دست اقتصاد بازیگوش کشور از دستان قدرتمند پدر، خدشه ای بر ذهن مان انداخته که اجازه آسوده بودن نمی دهد.

بنزین استارت‌آپ‌های خودرویی

با آنکه به محض اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، اعلام شد تاکسی های اینترنتی به تناسب حجم سفره انجام شده، سهمیه بنزین ۱۵۰۰ تومانی دریافت می کنند و مدیران این شرکت ها هم با قاطعیت هر گونه افزایش قیمتی را تکذیب می کنند؛ ولی مشاهدات عینی، گویای اتفاقات دیگری است. کرایه ها این هفته گران تر از هفته قبل بوده و در پاسخ هم می گویند، به خاطر بارش برف کرایه ها افزایش یافته، نه بنزین! به هر حال، گرانی، گرانی است و دلیل آن هر چیزی باشد، منطقی نیست!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌و‌نیم عصر؛

رفیق بد دنگ و دونگ!

ساعت پنج‌ونیم عصر؛

چشم‌ها را باید شست ...

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فروهر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
سه شنبه گذشته با اسنپ از پرند اومد منطقه 18 تهران (شهرک ولیعصر) کرایه 38000 تومن شد شنبه دوباره همین مسیر را با اسنپ اومدم 53000 تومن شد...بعد میگن کرایه ها گرون نشده...البته قبل از اومدن اسنپ به تاکسی سرویس زنگ زدم و از نرخ کرایه همین مسیر پرسیدم خیلی قاطعانه گفت بین 70 الی 75000 تومن.