بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
رکوردی که در آبان‌ماه به ثبت رسید؛

فروش شگفت‌انگیز تنها ۲۰تن از "فرآور"

مشکلات صادراتی شرکت‌های گروه روی همچنان ادامه دارد و بر اساس اعلام این شرکت، ۲۲۰تن از محصولات شرکت به بازرگانی توسعه صنعت روی تحویل شده که تاکنون گزارش فروشی از آن دریافت نشده است.
کد خبر : ۲۰۰۹۷۸

فروش تنها 20 تن محصول توسط

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت فرآوری مواد معدنی ایران، این شرکت در ماه گذشته نیز عملکرد ضعیفی در فروش داشته و تنها ۲۰ تن از محصول شمش روی آن به فروش رسیده است.

فروش تنها 20 تن محصول توسط

مشکلات صادراتی شرکت‌های گروه روی همچنان ادامه دارد و بر اساس اعلام این شرکت، ۲۲۰ تن از محصولات شرکت به بازرگانی توسعه صنعت روی تحویل شده که تاکنون گزارش فروشی از آن دریافت نشده است.

جمع فروش تجمیعی شرکت از ابتدای سال تا پایان آبان ماه به ۲.۰۶۱ تن رسیده که ۳۲ درصد کمتر از مقدار فروش آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

مبلغ فروش تجمیعی شرکت نیز در دوره ۸ ماهه به ۵۵۴ میلیارد ریال رسیده که نشان دهنده کاهش ۱۸ درصدی آن نسبت به دوره مشابه پارسال است.

به نظر می‌رسد که شفاف سازی مدیران شرکت در خصوص علل افت سنگین مقادیر فروش علی رغم تولید مطلوب شرکت و برنامه‌های احتمالی آنان در خصوص جایگزینی بازار‌های صادراتی، ضروری باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر