بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

موج نگرانی از بودجه و قوانین مالیاتی

افزایش نرخ دلار امری بحث برانگیز در بازار سرمایه بوده که برخی کارشناسان این افزایش را امری خطرناک عنوان کرده و برخی دیگر نیز از تاثیرات مثبت آن سخن می‌گویند.
کد خبر : ۲۰۰۹۹۵
 
 ورود موج نگرانی از بودجه و قوانین مالیاتی در بازار 
 
مجید سوری، مدیرعامل کارگزاری پارسیان در ارزیابی بازار روز جاری به بورس‌نیوز گفت: روند امروز بازار نسبت به روز‌های گذشته تغییری نداشته و همچنان موج نگرانی، بحث بودجه و قوانین مالیات به چشم می‌خورد.

وی ادامه داد: با نگاه به سهم‌های بزرگ و بنیادی می‌توان دریافت که اتفاق خاصی در آن‌ها رخ نداده و همچنان حجم معاملات پایینی دارند.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص افزایش نرخ دلار و تاثیر آن بر "بورس" گفت: اگر به طور مشخص تنها دلار مورد بررسی قرار گیرد و عوامل متغیر دیگر را ثابت در نظر بگیریم، همیشه افزایش نرخ دلار تاثیری مثبت بر بازار سرمایه داشته است. 

سوری افزود:عمده شرکت‌های بزرگ فعال در کشور صادراتی و بر بازار تاثیرگذارند، نرخ دلار نیز بالطبع باعث افزایش سودآوری این شرکت‌ها خواهد شد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: با این شرایط، سهامدار نیز احساس می‌کند که دارایی اش باید با توجه به بالارفتن نرخ دلار، افزایش پیدا کند که این اتفاق از دو جهت تاثیری مثبت ایجاد خواهد کرد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

"بورس" در ثبات پسابنزین

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز: 

جای نگرانی برای ریزش "سهم‌های ارزنده‌" نیست

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

دو ابهام پیش روی بازار

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

در سایه انتظارات تورمی

ارسال نظر