بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
فراخوان ارسال مقالات بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت؛

از انقلاب بلاکچین تا دگردیسی دیجیتالی

فراخوان ارسال مقالات نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت صادر شد.
کد خبر : ۲۰۱۰۴۴

به گزارش بورس نیوز، نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت از چهارم اسفند ۱۳۹۸ به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

موضوع اصلی این همایش «دگردیسی دیجیتالی» است که سه عنوان «اقتصاد دیجیتالی»، «شفافیت، اعتمادسازی و نظارت دیجیتالی» و «دگردیسی دیجیتالی بانک‌ها»، محورهای اصلی همایش را تشکیل می‌دهند.

در این راستا، پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، فراخوان ارسال مقالات برای نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را منتشر کرده است.

در محور اقتصاد دیجیتالی، «راهبری دیجیتالی»، «حقوق و مقررات در اقتصاد دیجیتالی» و «فناوری‌های نوین اکوسیستم اقتصاد دیجیتالی» مدنظر است.

«شفافیت و اعتمادسازی در بستر دیجیتال»، «نظارت دیجیتالی» و «فناوری‌های نوین نظارتی (Regtech)»، موضوعات اصلی محور شفافیت، اعتماد سازی و نظارت دیجیتالی را تشکیل می‌دهند.

همچنین در دگردیسی دیجیتالی بانک‌ها، «ساختار سازمانی و فرآیندهای بانکی»، «تحول تجربه پرداخت» و «بانکداری بدون بانک»، موضوعاتی هستند که در این محور مورد بررسی قرار می‌گیرند.

طبق فراخوان پژوهشکده پولی و مالی، متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.ebps.ir مراجعه و مقالات خود را تا ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ ارسال کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر