بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
هم‌بنیانگذار دیجی‌کالا در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

دیجی‌کالا و شاید "بورس"

برای حضور دیجی کالا در "بورس" تمهیداتی صورت گرفته و تا انجام امور اداری و رفع موانع و مشکلات نمی‌توان زمان دقیقی برای این ورود اعلام کرد.
کد خبر : ۲۰۱۰۵۸
 
ورود
 
 
حمید محمدی هم‌بنیان‌گذار دیجی کالا در گفت‌وگو با خبرنگار بورس‌نیوز درخصوص احتمال ورود این شرکت به بازارسرمایه گفت: یک شرکت برای حضور در بورس باید شرایطی از جمله ساختار شرکتی، حاکمیت شرکتی، سیستم‌های گزارش‌دهی، صورت‌های مالی، استاندارد گزارش‌های مالی را داشته باشد.
 
وی ادامه داد: تمامی این نکات برای ورود یک کسب‌و‌کار ساختار‌مند و با مکانیزم حاکمیت شرکتی در بازار سهام لازم است تا بتواند اعتماد بازار سرمایه را جلب کند.

بنیان‌گذار دیجی‌کالا در خصوص برنامه این شرکت برای حضور در بورس عنوان کرد: در این رابطه نمی‌توان اظهارنظر قطعی داشت چراکه بررسی‌ها و تحقیقات لازم در حال تکمیل است.

محمدی افزود: طی یکسال گذشته، شرایط جهت احراز در حال آماده‌سازی بوده و تنها امور اداری مربوط به بورس باقی مانده که احیانا مسائل و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت بنابراین راجع به زمان دقیق ورود به بازارسرمایه نمی‌توان نظر قطعی داد. 
 
 
ورود
 

محمدی بنیانگذار دیجی کالا با اشاره به رقبای این شرکت اظهار داشت: وجود رقیب قوی عاملی در جهت انسجام یک تیم است، بازار‌های آفلاین با سهم خرده فروشی تنها بین یک تا ۲ درصدی و بازار آنلاین و وجود ۳۱ هزار فروشگاه اینترنتی را می‌توان از جمله رقبای دیجی کالا دانست.

 وی در پایان از ‏تنوع محصول در "دیجی‌کالا" سخن گفت و افزود:این تنوع به زودی به ۲ میلیون خواهد رسید. ‏ در آینده گزارش جامعی در مورد هر آنچه در دیجی‌کالا اتفاق افتاده، منتشر خواهد شد. ‏این گزارش‌دهی دو بار در سال صورت خواهد گرفت.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ردپای استارتاپ‌های بزرگ در بورس؛

" دیجی کالا "و "تپ سی" وارد می‌شوند

آیا جای خالی آنلاینی‌ها در بازار سرمایه پر می‌شود؛

«دیجی کالا» و متوسط رشد سالانه ۱۱۱درصدی

ارسال نظر