بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کاهش نرخ‌های فروش آبان‌ماه در صورت‌های این شیشه‌ساز ثبت شد؛

ترک ناامیدکننده سودخالص روی "کهمدا"

شیشه همدان در ۵ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۳/۳۱موفق به فروش ۲۷.۱۸۲تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته بندی و ... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۹۲۸میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۰۱۱۵۴

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از انتشار گزارش عملکرد حسابرسی نشده سه ماهه نخست شرکت شیشه همدان و کاهش ناامیدکننده سود خالص در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اکنون شاهد انتشار عملکرد آبان ماه این شرکت هستیم.

بر اساس آخرین گزارش عملکرد ماهیانه، این شرکت در آبان ماه با ثبت فروشی ۱۵۳.۲۱۱ میلیون ریالی خود، کاهش در حدود ۶۱ میلیارد ریالی را در مقایسه با مهر ماه خود به ثبت رسانده است.

بر اساس این گزارش، شرکت شیشه همدان در ۵ ماهه ابتدایی سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۰۳/۳۱موفق به فروش ۲۷.۱۸۲ تن انواع ظروف شیشه‌ای بسته بندی و... شده که این مقدار فروش منجر به تحقق درآمدی ۹۲۸ میلیارد ریالی شده است.

همانگونه که درجدول مشاهده می‌شود، مجموع فروش مقداری و مبلغی این شرکت در ۵ماهه نخست سال جاری در مقایسه با سال مالی گذشته عمدتا تاثیرپذیر از افزایش نرخ‌های فروش بوده و مقادیر فروش این شرکت تغییر محسوسی نداشته است.

لازم به ذکر است، با توجه به صورت‌های مالی سه ماهه منتشر شده این شرکت عدم شناسایی سود ناشی از تسعیر ارز در سال جاری از جمله مهمترین دلایل عدم رشد سودآوری این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عملکرد نخستین ماه سال مالی ۱۴۰۰ این شیشه‌ساز، بررسی شد؛

درآمد ۳۰ میلیاردتومانی "کهمدا"

تثبیت نرخ های فروش محصولات در فروردین‌ماه ثبت شد؛

سود نه‌چندان جذاب روی شیشه‌های "کهمدا"

عملکرد مناسب این شیشه‌ساز در شهریور‌ماه:

شیشه سودسازی "کهمدا" ترک خورد!

ارسال نظر