بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش:

بورس کالا یک فرصت ایده‌آل برای اقتصاد کشور است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت:بورس کالا یک فرصت ایده‌آل برای اقتصاد کشور به شمار می‌رود به طوری که اگر شرایط به منظور همکاری مستمر با این بورس مهیا باشد، می‌توانیم در حوزه بین‌المللی برای صادرات و واردات کالا‌ها از مسیر بورس به موفقیت‌های زیادی دست یابیم.
کد خبر : ۲۰۱۱۵۹

بورس کالا یک فرصت ایده‌آل برای اقتصاد کشور است

به گزارش بورس نیوز، غلامحسین مظفری، درباره ظرفیت‌های بورس کالا اظهار کرد: بورس کالا یک فرصت ایده‌آل برای اقتصاد کشور به شمار می‌رود به طوری که اگر شرایط به منظور همکاری مستمر با این بورس مهیا باشد، می‌توانیم در حوزه بین‌المللی برای صادرات و واردات کالا‌ها از مسیر بورس به موفقیت‌های زیادی دست یابیم.

وی افزود: با توجه به انجام و روند مطلوب معاملات گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران و وجود انبار‌هایی با ظرفیت مناسب در کیش، خواهیم توانست از مزیت معاملات بورس استفاده و زمینه آغاز معاملات بین‌المللی گواهی سپرده کالایی را آماده کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بورس کالا در سال‌های گذشته شفافیت در اقتصاد را به ارمغان آورده و امروز می‌توانیم با بهره‌گیری از ابزار‌های مالی گام‌های روبه جلویی برای صادرات هدفمند و جذب سرمایه‌گذاران خارجی از این بستر برداریم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر