بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اروپایی‌ها بار‌ها در مسائل گوناگون در قبال انجام تعهدات خود نسبت به ایران وعده داده‌اند، اما متاسفانه به هیچ کدام از وعده‌های خود تا به امروز عمل نکرده‌اند.
کد خبر : ۲۰۱۵۹۴

اروپایی‌ها به هیچ کدام از وعده‌های خود تا امروز عمل نکردند

به گزارش بورس نیوز، سید حسین نقوی حسینی درخصوص سرنوشت اینستکس اظهار کرد: اروپایی‌ها بار‌ها در مسائل گوناگون در قبال انجام تعهدات خود نسبت به ایران وعده داده‌اند، اما متاسفانه به هیچ کدام از وعده‌های خود تا به امروز عمل نکرده‌اند.

وی افزود: spv یکی از وعده‌هایی بود که اروپایی‌ها به آن عمل نکردند و این موضوع کاملا لغو شد و بعد از آن هم اینستکس را طراحی کردند که در قالب غذا و دارو به آن عمل خواهیم کرد. پس از آن هم جمهوری اسلامی ایران از این مسئله استقبال کرد و بار‌ها در این رابطه هم مذاکره کردیم، اما متاسفانه سرنوشت اینستکس هم به سرنوشت spv دچار شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اروپایی‌ها ارده‌ای برای انجام تعهدات خود ندارند و راهی که جمهوری اسلامی ایران در حال طی کردن آن است؛ کاهش تعهدات برجامی بوده و این مسیر را تا آنجایی ادامه می‌دهیم که طرف مقابل یا به انجام تعهدات خود پایبند شود و اقدام عملی کند و یا اینکه ما تعهدات خود را در برجام به صفر می‌رسانیم.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت گفت: ما هیچ زمانی از برجام خارج نمی‌شویم، اما تعهدات خود را به صفر می‌رسانیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ارسلان دولتخواه
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۸
با سلام اروپا حجم مبادلات تجاری ومعاملات با کشورهای دیگررا مدنظر دارد