بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
روز گذشته به مناسبت هفته بسیج مراسم تجلیل از بسیجیان و خانواده‌های معزز شهدای گروه بهمن با حضور سردار کریمی جانشین سپاه محمد رسول الله استان تهران، سرهنگ تیموری فرمانده بسیج کارخانجات، سرهنگ صفری فرمانده ناحیه میثم تمار، خانواده شهدا و دیگر بسیجیان گروه بهمن در این شرکت خودروسازی برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۱۶۴۷

به گزارش بورس نیوز،گروه بهمن پس از تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران در فهرست تحریم‌های ویژه قرار گرفته است و این شرایط تحریم برای این گروه خودروسازی جدای از تهدید، به یک فرصت تبدیل شده تا بیش از گذشته بر روی داخلی سازی و بومی سازی محصولات تاکید داشته باشد، البته همه این مسائل به دلیل فرهنگ بسیجی است که در این گروه استوار است و هم اکنون نیز گروه بهمن از شرکت‌ها خصوصی موفق است که طبق صورت‌های مالی با وجود همه مشکلات زیان ده نشده و همچنین از لحاظ کیفی برترین رتبه‌ها و امتیازات را در صنعت خودرو کسب کرده است؛ آن هم به جهت زحمات و نگاه بهره وری که مدیران و تصمیم گیران این مجموعه داشته‌اند.
در گروه بهمن همیشه عزم به تولید و تولید بهره ور با نگاه و فرهنگ بسیجی آمیخته بوده است و زمانی که فرهنگ بسیجی در تصمیم گیری خطوط تولید وارد شد، توانست پیشتاز گروه‌های خودرویی شود.
گفتنی است در این مراسم از خانواده معزز شهدا و بسیجیان گروه بهمن تقدیر و تکریم به عمل آمد و به رسم یادبود هدیه‌ای نیز به آنان تقدیم شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر