بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
نگرانی سهامداران با افزایش فروش کنسانتره روی، رفع شد!

عیار کنستانتره‌ها و نوسان نرخ‌های فروش "فزرین"

افزایش محسوس و بیش از ۷۰درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با مهرماه سال جاری تا حدودی نگرانی سهامداران از درآمد‌های شناسایی شده این شرکت را مرتفع کرده است.
کد خبر : ۲۰۱۶۹۰

نوسانات نرخ‌های فروش کنستانتره

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از گزارش ۶ ماهه ناامیدکننده "فزرین" و اعلام سود خالصی کمتر از سود مدت مشابه سال قبل و همچنین افت قیمت بیش از ۵۰ درصدی کنستانتره روی این شرکت در شهریور ماه و در حدود ۱۲ درصدی مهرماه، حالا شاهد گزارش عملکرد آبان ماه و رشد نرخ‌های فروش این شرکت هستیم.

به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از نوسانات نرخ‌های فروش این شرکت مربوط به عیار کنستانتره‌های فروش رفته در ماه‌های اخیر است.

همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود افزایش محسوس و بیش از ۷۰ درصدی نرخ‌های فروش کنستانتره روی در مقایسه با مهر ماه سال جاری تا حدودی نگرانی سهامداران از درآمد‌های شناسایی شده این شرکت را مرتفع کرده است.

در مجموع این شرکت در پایان ۸ ماهه سال مالی ۱۳۹۸، بیش از ۸۷۶ میلیارد ریال درآمد حاصل از فروش را ثبت کرده که در مقایسه با ۷۹۷ میلیارد ریال فروش ۸ ماهه سال مالی قبل از رشد ۱۰ درصدی برخوردار بوده است.

عیار کنستانتره‌ها و نوسان نرخ‌های فروش

اما آنچه در گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت جلب توجه می‌کند افت مقادیر فروش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده به نحوی که میزان فروش ۴۱.۱۰۰ تنی کنستانتره روی ۸ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۷ به ۳۳.۵۵۰ تن در مدت مشابه سال جاری کاهش یافته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بارگیری کامیون‌های این معدنی روی روال افتاد؛

فروش چشمگیر "فزرین" برای دومین ماه متوالی

بارگیری کامیون‌های این معدنی روی روال افتاد؛

فروش چشمگیر "فزرین" برای دومین ماه متوالی

ارسال نظر