بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
داروسازی فارابی بیشترین سهم فروش بازار را نسبت به دیگر رقبا در شش ماهه نخست سال ۹۸ داشته و رتبه اول فروش را بدست آورده است.
کد خبر : ۲۰۲۱۶۴

 

به گزارش بورس نیوز، محمود ملکوتی‌خواه عضو هیات مدیره شستا پس بازدید از شرکت داروسازی فارابی از شرکت‌های تابعه شستا در اصفهان پروزه‌های این شرکت و روند فروش و سودآوری و طرح‌های جدید را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 

  محمود ملکوتی خواه عضو هیات مدیره شستا در بازدید از داروسازی فارابی با بیان اینکه رمز موفقیت کشور تکیه بر جوانان و مدیران جوان است افزود: آقای نادری مدیرعامل جوان داروسازی فارابی، در سایه درایت، دانش و تفکر خلاق خود توانست رشد سود 10 برابری را در شش ماهه نخست سال 98 نسبت به مدت مشابه قبل برای این شرکت به ارمغال بیاورد.

 

به گفته ملکوتی خواه، مدیرعامل فارابی توانسته با استفاده از بهینه سازی خط تولید و استانداردسازی، سیستم قیمت تمام شده محصولات تولیدی را کاهش و رشد فروش 163 درصدی را برای این شرکت ثبت کند.

 

در این جلسه نادری مدیرعامل شرکت داروسازی فارابی با ارایه گزارشی از وضعیت شرکت و گزارش عملکرد شش ماهه نخست سال ۹۸ از رشد 1000 درصدی سود خالص شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر داروسازی فارابی در رتبه ۵ رنکینگ شرکت‌های دارویی بورسی قرار دارد، افزود: داروسازی فارابی بیشترین سهم فروش بازار را نسبت به دیگر رقبا در شش ماهه نخست سال ۹۸ داشته و رتبه اول فروش را بدست آورده است.

 

گفتنی است داروسازی فارابی به عنوان تولید کننده انواع فرآورده‌های دارویی با ظرفیت تولید سالانه یک میلیارد و دویست هزار عدد کپسول، سیصد و شصت میلیون عدد قرص و ۴۵ میلیون شیشه سوسپانسیون خشک ، یکی از بزرگترین و مدرنترین مجتمع‌های داروسازی کشور محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر