بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
معاون بورس تهران گفت: هم اکنون دو شرکت در حوزه‌های کشاورزی- دامداری و شوینده با سرمایه اسمی بالغ بر ۳۳۵۰ میلیارد ریال در حال درج و عرضه بوده که پس از اتمام این مراحل، به زودی در بازار عرضه خواهند شد.
کد خبر : ۲۰۲۲۶۵

دو شرکت به زودی در بازار عرضه می شوند

به گزارش بورس نیوز، مجید نوروزی، درباره عرضه اولیه شرکت‌های آماده عرضه در بورس، اظهار کرد: وضعیت عرضه‌های اولیه بورس اوراق بهادار تهران را می‌توان در قالب سه دسته اصلی ارائه کرد.

وی افزود: دسته اول شرکت‌های در دست عرضه هستند که هم اکنون دو شرکت در حوزه‌های کشاورزی- دامداری و شوینده با سرمایه اسمی بالغ بر ۳۳۵۰ میلیارد ریال در حال درج و عرضه بوده که پس از اتمام این مراحل، به زودی در بازار عرضه خواهند شد.

معاون بورس تهران ادامه داد: دسته دوم شرکت‌های در آستانه پذیرش هستند که در حال حاضر ۸ شرکت در حوزه‌های مختلف از قبیل چند رشته‌ای صنعتی، سیمان، فولاد، غذایی و مالی با سرمایه اسمی بالغ بر ۹۲ هزار میلیارد ریال در آستانه پذیرش هستند که پیش‌بینی می‌شود حداقل نیمی از آن‌ها تا پایان سال ۱۳۹۸ عرضه می‌شوند.

نوروزی گفت: بعضی شرکت‌ها در حال آماده‌سازی برای پذیرش هستند که در حال حاضر ۲۷ شرکت در حوزه‌های مختلف از قبیل پتروشیمی، بانکی، سیمانی، باطری سازی، تفریحی و گردشگری، لیزینگ و فولادی در حال تکمیل مدارک و مستندات جهت طرح در جلسه هیات پذیرش هستند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سومین عرضه اولیه سال اتفاق افتاد؛

عرضه اولیه «درهآور» در فرابورس

سیزدهمین عرضه اولیه امسال در فرابورس اتفاق افتاد؛

عرضه اولیه «ومعلم» در فرابورس

روز چهارشنبه انجام می شود؛

عرضه اولیه سهام «زفکا»

فرابورس اتفاق می افتد؛

عرضه اولیه 15 درصد سهام «زدشت»

ارسال نظر