بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

سکوت در میدان بهارستان!

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به فتیله حامل‌های انرژی در بودجه۹۹ و جفت پوچ بازی کردن یک شرکت برای سهامداران.
کد خبر : ۲۰۲۴۸۰

پوچ

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که فتیله حامل‌های انرژی در سال آینده بالا نخواهد رفت اما؛ زمانی که به دنبال نرخ سوخت واحدهای تولیدی بود، گویا پرونده را بستند و گفتند بودجه برود مجلس، حال باید تنها در انتظار نشست! بهارستان تا فردا صبح در سکوت قرار دارد و پس از ورود نفر اول پاستور، خبرهای داغ آغاز می‌شود.

آگهی با طعم شکر تلخ

سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که یکی از قندی‌ها که بخاطر گزارش ماهانه خود بارها حبه حبه قند را بر دهان سهامداران گذاشته و آنها را به ماه‌های بعدی حواله می‌داده، پس از گذشت چندین ماه مشت خود را باز کرده و گفته، دیدید پوچ بود!!!
ممنون از آگهی شما قندساز معروف.

ادکلن بنزینی!
امروز خبر آمد که مسئولان باردیگر زیر پرچم سهمیه‌بندی بنزین، شعار "چقدر خوبیم ما" را خواندند و در انتهای مراسم صبحگاهی گفتند که حالا با اجرای این طرح، امکان صادرات روزانه ۳۰میلیون لیتر بنزین برای کشور فراهم شد؛ حال نگفتند که صادرات قاچاق یا قانونی! چراکه مصرف مردم، افزایش پیدا کرده است.

درگوشی‌های دلاری

لابلای شایعات این روزها، نرخ ارز بودجه و دلار صنایع استراتژیک از همه داغ تر است. دیروز شایعه شد ارز ۴۲۰۰ تومانی برای سال ۹۹ به ۴۵۰۰ تومان خواهد رسید. چند ساعت بعد هم تکذیب کردند. اما این تکذیبیه ها ناخودآگاه درد اتفاقات بعد از تکذیب افزایش نرخ بنزین را در جان مان تازه می کند. اصولا سال هاست عادت کرده ایم هر چه را که تکذیب شد، جدی تر بگیریم.

چرا غیرعلنی... !

در جریان محاکمه مدیرعامل اسبق بانک بورسی به جرم فساد اقتصادی، هر روز زوایای جدیدی از فساد مطرح شده و سر یکی از آقایان و آقازاده ها از زیر لحاف فساد، بیرون می زند؛ تا جایی که جلسات دادگاه را غیر علنی برگزار می کنند تا شاید حواشی کمتر باشد. اخیرا مشخص شده در قرارداد سوآپ گازوییل بین بانک مذکور و شرکت کمکو به ارزش ۲۵.۳ میلیون دلار، قرار بوده کمکو این مبلغ بعلاوه سود تسهیلات، بازپرداخت کند. اما در ۷ سال فقط ۱۹ میلیون دلار پرداخت شده و کمکو، ۱۶ میلیون دلار (حدود ۲۶۰ میلیارد تومان) باقیمانده اصل و فرع بدهی را بالا کشیده! جالب اینجاست که نام داماد یکی از مقامات در این پرونده خودنمایی می کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر