بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز اظهارکرد:

صادرات‌محورها و فولادی‌ها در جلوی صف

بازارهایی، چون ملک اکنون در رکود بوده بنابراین نقدینگی به سمت بازار ارز یا سرمایه در حرکت است، البته به نظر می‌رسد که بانک مرکزی بازار ارز را در کنترل خود خواهد داشت و شاهد افزایش بیشتر نرخ دلار نخواهیم بود
کد خبر : ۲۰۲۹۹۸
 
همتی
 
 
محسن عباسلو مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن در بررسی بازار روز جاری به بورس نیوز گفت: بازار مثبت بوده و شاخص با ۳۰۰۰ واحد رشد نیز روندی رو به بالا را طی می‌کند. 

این کارشناس بازار سرمایه افزود: دیدگاه منفی نسبت به بودجه برطرف و موضوع حذف معافیت مالیاتی صادرکننده‌ها در خصوص ارز و نیز بازار‌های موازی کنترل شد. این‌ها نکاتی مثبت با تاثیری مثبت بر بازار سرمایه بودند. 

مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن صنایع و سهام ارزنده این روز‌های بورس را "سهام بنیادی" دانست و اضافه کرد: سهم‌های صادراتی، چون فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، مس و پتروشیمی‌ها از اقبال بالایی برخوردار هستند. چرا که قیمت این سهام با تغییرات رخ داده در نرخ ارز، همچنان پایین بوده و نوسان زیادی تجربه نکرده است.

وی در بررسی "رشد دلار" اظهار داشت: دیدگاه رئیس کل بانک مرکزی این است که دلار را در کانال ۱۲ هزار تومان نگه دارد. 

عباسلو ادامه داد: با انتشار آمار رشد نقدینگی بازار طی چند روز روندی منفی را از سرگذراند، می‌توان دلیل آن را روانه شدن پول به بازار‌های موازی، چون "بازار ارز" دانست چرا که این نقدینگی معمولا به سمتی حرکت می‌کند که سودآوری بیشتری داشته باشد. 

مدیرعامل کارگزاری ارگ هومن در پایان اضافه کرد: بازارهایی چون ملک اکنون در رکود بوده بنابراین نقدینگی به سمت بازار ارز یا سرمایه در حرکت است، البته به نظر می‌رسد که بانک مرکزی بازار ارز را در کنترل خود خواهد داشت و شاهد افزایش بیشتر نرخ دلار نخواهیم بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز: 

"بورس" در استراحت به سر می‌برد

رشد ۸۴ درصدی در کارنامه غول فولادساز اصفهانی؛

گرمای محصولات سرد "فولاد"

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

سرمایه‌گذاری در "کامودیتی‌ها" و بودجه ۹۹

ارسال نظر