بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به گذر عمر که معاون وزیر امور خارجه اسبق را در دادگاه باید دید تا دو تابعیتی که شاید در "دور دورها" بر صندلی چرمی بانکی تکیه زند.
کد خبر : ۲۰۳۶۶۱

دوتابعیتی معروف در ورودی یک بانک

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها پس از آمدن خبری مبنی بر آنکه "بانک دور دورها" دچار دستخوش تغییرات شده و احتمالا مدیری از جنس سابق ملاصدرا بر آن تکیه زند، شایان ذکر کرده که این فرد دو تابعیتی بوده و نباید به شایعات دامن زد و احتمال گمانه زنی از تکیه "علی سعیدی" بر صندلی مدیرعاملی این بانک پر حاشیه وجود دارد.

از سوی دیگر، سخنگوی راه‌پله این خبر را تکذیب نکرده که شاید این دو تابعیتی بتواند سکان این بانک را بر دست بگیرد چراکه هیچ‌چیز در حال روز اقتصاد مریض این روزها، بعید نیست.

چرت کوتاه
دانه دانه مانند باران‌های پاییزی به شاهدان ماجرای آن جمعه تلخی که بنزین گران شد، اضافه می‌شود که در جلسه قرص خوابی نمی‌دادند که فردی خواب بماند و بخوابد!
اگر چنین مباحثی مطرح شده که قطعا جنبه شوخی داشته اما؛ یارانه معیشتی هم درکار نبود بلکه با تغییر اوضاع اجتماعی، یارانه معیشتی به عنوان التیام زخم، تجویز شد.

گذر کوتاه عمر
‏یکی از حاشیه‌های دادگاه بانک سرمایه، ایستادن فردی در جایگاه متهمان بوده که در قضیه مک‌فارلین به‌عنوان معاون وزیر خارجه با آن مذاکره کرده بود اما، خیانت در امانت باعث شده تا این روزها بیشتر در دادگاه دیده شود؛ آیا آن روزها نیز ...

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
این بانک مزایده برگزار می کند؛

فروش ملک مازاد "سمایه"

ساعت پنج و نیم عصر؛

سردرگمی دلار و واردات!

ارسال نظر