بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
موسس و مدیر نت برگ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"اسنپ‌فود" رای محکومیت گرفت!

مدیرعامل هلدینگ نوین ایرانیان درباره درگیری‌های ایجاد شده با "اسنپ فود" و ماجرای شکایت از آن تاکید کرد که رای بر محکومیت "اسنپ فود" صدق می‌کند.
کد خبر : ۲۰۳۷۹۸
 
شرایط سیاسی و بین المللی عاملی بر کمبود سرمایه گذار خارجی
 
علیرضا صادقیان، بنیانگذار و مدیرعامل هلدینگ نوین ایرانیان، شرکت مادر استارت‌آپ‌هایی چون "نت‌برگ"، "چیلیوری"، "تیک ۸"، "سرمیز" و "دکتر دکتر" به بورس نیوز گفت:از ابتدا دو موضوع سفارش آنلاین غذا و فروش بلیط سینما را در ذهن داشتم، ایده "نت برگ" تجارتی ساده تر به نظر می رسید اما تجارت غذا امری پیچیده تر بود.

وی ادامه داد: بعد از شروع این دو ایده و سودآوری، تیک ۸ و یکسال بعد "چیلیوری" و از دل آن "سرمیز"راه اندازی شد.

صادقیان در خصوص ادغام "نت برگ" و "تخفیفان" اظهار داشت: طی سه سال گذشته در راستای ادغام این دو شرکت مذاکراتی صورت گرفته که نتیجه بخش نبود اما؛ با اخذ تصمیماتی در نهایت باحفظ استقلال فعالیت های هر دو شرکت این امر صورت پذیرفت.

وی همچنین اضافه کرد: "ریحون" و "چلیلیوری" نیز ادغام شده و تصمیم مشترک بر این شد که برند "چیلیوری" نام این دو ادغام ، انتخاب شده و برند "ریحون" دیگر وجود خارجی نداشته باشد.
 
 
شرایط سیاسی و بین المللی عاملی بر کمبود سرمایه گذار خارجی

مدیرعامل هلدینگ نوین ایرانیان درباره درگیری های ایجاد شده با "اسنپ فود" و ماجرای شکایت تصریح کرد: رای بر محکومیت "اسنپ فود" صدق می کند.

وی ادامه داد: معتقدیم "اسنپ فود" در بازار غذا انحصار ایجاد کرده و هدف آن ایجاد رقابت ناسالم با هدف حذف رقباست. البته باید ذکر شود که "اسنپ فود" محکوم شده و تجدید نظر هنوز برگزار نشده است.

صادقیان  در خصوص کمتر شدن حضور سرمایه گذاران خارجی  به بورس نیوز گفت:  دلیل این امر را می توان  شرایط سیاسی و بین المللی عنوان کرد که حضور سرمایه گذار را کمرنگ می کند.

وی در رابطه با نقش دولت در فضای استارتاپی اظهار داشت: در کل دولت بیشتر باید نقش حمایتی داشته و از دخالت و سرمایه گذاری مستقیم در اقتصاد و به طور کلی استارتاپ ها جلوگیری کند.

موسس نت برگ درباره چشم اندازهای پیش روی هلدینگ عنوان کرد: این هلدینگ به عنوان مجموعه ای که در استارتاپ سهامدار شناخته می شود، امر "سرمایه گذاری" را در پیش خواهد گرفت.

صادقیان در پایان در خصوص حضور در بازار سرمایه اظهار داشت:حضور در بازار سرمایه، برنامه‌ای بلند مدت بوده ولی طی یک یا دو سال آینده اجرایی نخواهد شد.
 
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در گفت‌وگو بورس‌نیوز با اعضای اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی بررسی شد؛

آیا "اسنپ" به شرایط خروج رسید!

مدیرحقوقی اسنپ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

پاسخی برای کاهش کاربران "اسنپ"

مدیرعامل استارتاپ استودیو اوبن اُریجین در گفتگو با بورس نیوز: 

تمرکز سرمایه از پایتخت برداشته شود

درآمد ۳۷هزار و ۶۳۲میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه بدست آمد؛

ادامه روند افزایش درآمد‌های آپ

ارسال نظر