بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح شد: 

خبری از پرداخت خسارت توسط دولت نیست

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی گفت: همزمان با قطعی سراسری اینترنت شاهد ایجاد خسارت‌های زیادی به حوزه کسب و کار‌های مجازی بودیم که به نظر می‌رسد برخی قابل جبران نیز نباشد.
کد خبر : ۲۰۳۹۴۷
 
خبری از پرداخت خسارت توسط دولت نیست
 
 
رضا الفت نسب، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی در خصوص قطعی اینترنت و خسارت‌های ایجاد شده از این امر به خبرنگار بورس نیوز گفت: این اتفاق بسیار سهمگین برای جامعه فعال در فضای مجازی بود.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات و سازمان فناوری اطلاعات دو هفته بعد از قطعی سراسری اینترنت، اقدام به برگزاری جلساتی درجهت تخمین خسارات کردند اما؛ به نظر می‌رسد که با روش‌های فعلی این امر قابل احصاء نبوده و حتی امیدی برای جبران نیز وجود ندارد. 

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به پرداخت خسارت توسط دولت اشاره داشت وگفت: تاکنون با این موضوع مواجه نشده‌ایم که دولت به عنوان خسارت پرداختی داشته باشد و این انتظار نیست وجود ندارد.

 وی افزود: تنها توقع این است که تکرار وجود نداشته باشد. رخداد مجدد این اتفاق موجی از ناامیدی را در کسب و کار‌ها به ارمغان خواهد آورد. 
 
 
خبری از پرداخت خسارت توسط دولت نیست

الفت نسب با اشاره به نقش حمایتی دولت، عنوان کرد: حفظ وضعیت پایدار را می‌توان نقش مهم دولت در این خصوص دانست.

وی تصریح کرد: کسب و کار‌های فعال در این زمینه، با اخذ مجوز و پرداخت مالیات و بیمه با هدف ایجاد شغل و درآمد مشغول بوده تا علاوه بر پیشرفت خود نقشی در پیشرفت کشور ایفا کنند. 

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به صحبت‌های وزیر ارتباطات اشاره کرد و گفت: چند روز اخیر وزیر ارتباطات اعلام کرد که هنوز گزارش خسارت‌های حاصل از قطعی اینترنت آماده نبوده و به نظر نمی‌رسد که در سخنان وی خبری از پرداخت خسارات به چشم بخورد. 

الفت نسب در خصوص شکایت این صنف در جهت رسیدگی به مشکلات قطعی اینترنت اظهار داشت: شکایتی اتفاق نیفتاده اما؛ پیگیری‌ها و جلسات لازم صورت گرفته چرا که ممکن بود شکایت کردن به اکوسیستم آسیب برساند.

لازم به ذکر است این مصاحبه در زمانی صورت گرفت که مجددا خطوط اینترنت به مدت چند ساعت و به یکباره دچار قطعی شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در رویداد استانی جشنواره وب و موبایل ایران مطرح شد:

دخالتی های دولت، عاملی در نابودی انگیزه ها

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی

"قطع اینترنت" خنجری بر کسب‌وکار آنلاین

در گفتگو با بورس‌نیوز مطرح شد:

نقش "تاکسی‌های اینترنتی" در آلودگی

ارسال نظر