بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
درآمد ۳۷هزار و ۶۳۲میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه بدست آمد؛

ادامه روند افزایش درآمد‌های آپ

درآمد‌های مربوط به کارمزد‌های شاپرکی و همچنین فروش پین و اعتبار با افزایش ۱۱ تا ۲۵.۷ درصدی نسبت به سال قبل مواجه بوده‌اند.
کد خبر : ۲۰۴۲۲۸

کسب درآمد ۳۷ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت آسان پرداخت پرشین در دوره ۹ماهه سال جاری موفق به کسب درآمد ۳۷ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریالی شده که این میزان درآمد در مقایسه به مدت مشابه سال قبل افزایش در حدود ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

همچنین درآمد کسب شده این شرکت در نهمین ماه از سال جاری به بیش از ۴ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال رسیده که نسبت به آذر ماه سال گذشته در حدود ۱۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

سه بخش اصلی درآمدی این شرکت شامل کارمزد دریافتی از محل خدمات شاپرکی، پشتیبانی دستگاه‌های پوز و همچنین فروش پین و اعتبار اپراتور‌های تلفن همراه بوده است.

در جدول زیر ترکیب کسب درآمد این شرکت طی ۹ ماه اخیر و مقایسه آن با مدت مشابه سال قبل ارائه شده است:

کسب درآمد ۳۷ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه

همان گونه که در جدول نیز مشخص است درآمد‌های مربوط به کارمزد‌های شاپرکی و همچنین فروش پین و اعتبار با افزایش ۱۱ تا ۲۵.۷ درصدی نسبت به سال قبل مواجه بوده‌اند، اما درآمد‌های مربوط به پشتیبانی دستگاه‌های پوز با کاهش ۴۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شناسایی و ثبت شده اند.

حاشیه سود ناخالص اصلی شرکت در ۶ ماهه نخست سال جاری مربوط به سه آیتم اصلی درآمدی بوده که سهم این سه بخش درآمدی از کل حاشیه سود ناخالص ۲.۰۴۵ میلیارد ریالی در جدول زیر ارائه شده است:

کسب درآمد ۳۷ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریالی در دوره ۹ ماهه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
موسس و مدیر نت برگ در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"اسنپ‌فود" رای محکومیت گرفت!

مرکز پژوهش های مجلس بررسی کرد:

۷ چالش پیش روی فین تک ها

ارسال نظر