بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
عملکرد گروه توسعه ملی در گفت‌وگو با مدیرعامل بررسی شد:

خدمت به تولید ملی را قمار نمی‌کنیم

بازده ۱۱۵ درصدی سهام در یک سال گذشته حاصل دستان توانمند کارگران شرکت‌های زیرمجموعه است‌.
کد خبر : ۲۰۴۳۱۳

خدمت به تولید ملی را قمار نمی‌کنیم

به گزارش بورس نیوز،سید مهدی سدیدی مدیر عامل گروه توسعه ملی گفت،خدمت به تولید ملی را با هیچ شخصی قمار نمی‌کنیم، وی بیان کرد، بازده ۱۱۵ درصدی سهام در یک سال گذشته حاصل دستان توانمند کارگران شرکت‌های زیرمجموعه است‌.

*کاهش تولید و تعدیل نیرو نداشته‌ایم*
سیدمهدی سدیدی تاکید کرد: گروه توسعه ملی یک هلدینگ تولیدی غیررانتی است که مانند بخش خصوصی با جدیت در بازار فعال بوده و با وجود مشکلات اقتصادی، کاهش تولید و تعدیل نیرو نداشته است.

*رشد ۴۶ درصدی فروش*
وی با اشاره به پیشی گرفتن گروه توسعه ملی در تولید نسبت به سایر رقیبان، ادامه داد: در شرایط تحریم و رشد منفی اقتصاد، "وبانک" توانسته رکورد رشد ۴۶ درصدی فروش را ثبت کند.

مدیرعامل وبانک، افزود: این هلدینگ چند رشته‌ای در یک سال گذشته، رکورد کمترین تغییرات مدیرتی را میان هلدینگ‌های کشور داشته و از این رو می‌توانیم بگوییم با نیرو‌های موجود و تنها با افزایش نیروی همدلی موفق شده‌ایم.
این مدیر اقتصادی حضور فعال در نهاد‌های تصمیم‌گیر بازار سرمایه را از دیگر عملکرد‌های مثبت گروه توسعه ملی عنوان و اضافه کرد: بازارگردانی فعال سهام و رشد بیش از ۳۰۰ درصدی حجم معاملات در شرکت‌های زیرمجموعه به همراه بهینه‌سازی دارایی‌های بورسی از مهم‌ترین اقدامات در یک سال گذشته محسوب می‌شود.

وی طراحی نظام‌های نظارتی و واگذاری اموال مازاد را از جمله دیگر اقدامات اساسی وبانک دانست و اظهار کرد: به منظور واگذاری ساماندهی دارایی‌ها، ارزش‌گذاری بیش از ۲۰ بنگاه به مبلغ ۳۰۰ هزار میلیارد ریال انجام شده است.

*اولین صندوق ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی در ایران*
مدیرعامل گروه توسعه ملی، بیان کرد: اخذ مجوز اولین صندوق معاملاتی به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی به عنوان روشی نوآورانه برای واگذاری انجام شده و در یک سال گذشته بیش از ۱۰ محصول نوآورانه و دانش بنیان در چرخه شرکت‌های تولیدی تابعه به بازار وارد شده است.

*رکورد فروش شکسته شد*
سدیدی ادامه داد: تولید ۹ میلیون تن محصول در شرکت‌های تابعه، رکورد جدید دیگری بود که در تاریخ وبانک به ثبت رسید و توانست زمینه رشد ۴۰ درصدی سود سهام پرداخت شده به سهامداران را فراهم کند.

*صرفه‌جویی ۱۲ میلیون یورویی در پتروشیمی شازند*
مدیرعامل وبانک اورهال بومی پتروشیمی شازند برای اولین‌بار در ایران و صرفه‌جویی ۱۲ میلیون یورویی در این خصوص را از دیگر موفقیت‌های گروه توسعه ملی دانست و تاکید کرد: آرامش گسترده مدیریتی و کارگری در سطح ۵۰ شرکت تابعه بدون هیچ‌گونه بی‌نظمی، اعتصاب و معوقات پرداختی تنها گوشه‌ای از تلاش‌های انجام شده در این هلدینگ است که با هدف افزایش سود سهامداران رخ داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد‌های ناشی از فروش سرمایه‌گذاری کاهشی شد؛

سودآوری "وبانک" زیر ذره‌بین رفت

نگاهی به گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت سرمایه‌گذاری؛

رشد ۱۰۶ درصدی سود در جیب "وبانک" نشست

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

جامانده‌ها، دلیل جذابیت بازار سرمایه

ارسال نظر