بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید گروه توسعه ملی مطرح شد:

عملکرد سدیدی به عنوان مدیری متخصص و پر تلاش، مثبت بود

روز گذشته با مصوبه هیأت مدیره گروه توسعه ملی، ناصر شاهباز عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران به عنوان سرپرست گروه توسعه ملی منصوب و جانشین سیدمهدی سدیدی شد.
کد خبر : ۲۰۴۴۶۳

به گزارش بورس نیوز، صبح امروز هشتم دی ماه 98 مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید گروه توسعه ملی در حالی برگزار شد که در این مراسم، برخی از اعضای هیأت مدیره و مدیران بانک ملی ایران، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد گروه توسعه ملی و مدیران هلدینگ های تابعه این گروه حضور داشتند. روز گذشته با مصوبه هیأت مدیره گروه توسعه ملی، ناصر شاهباز عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران به عنوان سرپرست گروه توسعه ملی منصوب و جانشین سیدمهدی سدیدی شد.

عملکرد سدیدی به عنوان مدیری متخصص و پر تلاش، مثبت بود
سرپرست جدید گروه توسعه ملی: 

ارزیابی عملکرد و رسیدن به اهداف بودجه‌ای در اولویت کارها قرار گیرد


در این مراسم ناصر شاهباز سرپرست جدید گروه توسعه ملی با تشکر از تلاش تمامی مدیران پیشین گروه توسعه ملی، افزود: از تلاش‌های آقای سدیدی به عنوان مدیرعامل پیشین تشکر می‌کنم؛ ایشان بر کل مجموعه تسلط مناسبی داشته و آگاهی خوبی از شاخص‌ها و ارقام، کسب کرده‌ بودند.
وی وضعیت اقتصادی کشور را تحت تأثیر تحریم‌های بی‌سابقه توصیف کرد و گفت: در این شرایط، باید با هم‌دلی و تلاش بیشتر مشکلات را حل کرد؛ همچنین از امروز باید بر اختلافات خط کشیده شود تا تبعات آن دامن‌گیر گروه و کارکنان نشود و تمرکز روی انجام کار باشد.
شاهباز با اشاره به اینکه شیوه مدیریت او، مشارکتی است، بیان کرد: این شیوه مدیریتی، اجازه هم‌فکری را می‌دهد تا بر مشکلات غلبه کرد و خوشحالیم که امروز مشکلاتی مانند مشکلات کارگری و نقدینگی در این گروه وجود ندارد.
سرپرست جدید گروه توسعه ملی ، اضافه کرد: مدیران روال کاری خود را انجام و با همان همت و تلاش قبلی، در این سه ماهه پایانی سال ارزیابی عملکردها و رسیدن به اهداف بودجه‌ای را در اولویت کارها قرار دهند تا با کمک یکدیگر، چارچوب کاری بسته شود.
وی در پایان به مدیران توصیه کرد: با حضور و بازدید از شرکت‌های زیرمجموعه، ضمن تزریق آرامش به کارکنان و کارگران شریف، وظایف قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند.


رئیس هیات مدیره گروه توسعه ملی:
تغییر مدیریت خللی در روند کار شرکت ایجاد نکند


علیرضا شریفی، رئیس هیأت مدیره گروه توسعه ملی، گفت: در شرایط سخت جنگ اقتصادی اداره امور شرکت‌های تولیدی، صنعتی و سرمایه‌گذاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. افزون بر این، چند هزار نفر از اقشار ضعیف جامعه معیشت خود را از این بخش تامین می‌کنند و این مهم، وظیفه ما را در قبال انجام بهتر وظایف خود سنگین‌تر می‌کند.
رئیس اداره کل سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک ملی، بیان کرد: شاهد بودیم که آقای سدیدی مدیرعامل پیشین گروه توسعه ملی انسانی متخصص و پرتلاش بود که تلاش مضاعفی را برای حل مشکلات متعدد گروه و شرکت‌های زیرمجموعه آن انجام می‌داد و به همین دلیل، به سهم خود هم به عنوان رئیس هیات مدیره گروه و هم به عنوان متولی امور شرکت‌های بانک ملی از زحمات ایشان تشکر و قدردانی و در پست های بعدی آرزوی موفقیت می کنم و امروز نیز، جناب آقای شاهباز به عنوان سرپرست گروه توسعه ملی این مسئولیت خطیر را بعهده گرفته اند که برای ایشان هم آرزوی توفیق دارم.
شریفی در پایان از مدیران گروه توسعه ملی درخواست کرد تا این تغییر مدیریت خللی در روند کاری شرکت ایجاد نکند و مانند گذشته با تمام نیرو تلاش شود تا چرخ عظیم این هلدینگ بزرگ به گردش دربیاید.

عملکرد سدیدی به عنوان مدیری متخصص و پر تلاش، مثبت بود

عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی:
تهمت‌های رسانه‌ای به سدیدی باعث تاسف است


سعداله عیسی‌زاده، عضو هیأت مدیره گروه توسعه ملی نیز بیان کرد: در وضعیت کنونی کشور که جنگ اقتصادی جریان دارد، معاش بخش بزرگی از مردم، در هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه است و اثرات عملکرد اشتباه ما بر سفره‌های مردم نمایان می‌شود.
مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی، توصیه کرد: اخلاق در تمام مجموعه‌ها سرلوحه کارها قرار داشته باشد که بدون اخلاق همه چیز از بین خواهد رفت؛ بنابراین، باید اخلاق حرفه‌ای رعایت و از حاشیه‌ها دوری شود.
عیسی‌زاده ادامه داد: سدیدی مدیری جوان، زحمت‌کش و سخت‌کوش است که شبانه روز در حال تلاش برای گروه بود و اکنون بنابر مصلحت در جای دیگری خدمت خواهد کرد. به این ترتیب، نباید اجازه داد که چنین فضای رسانه‌ای علیه ایشان ایجاد شود.

 

عضو هیات مدیره گروه توسعه ملی:
باید در مراسمی از آقای سدیدی تقدیر کرد


حسين فرزان اصل، عضو هیأت مدیره گروه توسعه ملی نیز در این مراسم بیان کرد: از زحمات دکتر سدیدی در مدت یک سال گذشته، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم در پست‌های بالاتر برای کشور مثمرثمر باشد.
وی اضافه کرد: حتما باید در مراسمی که در شأن آقای سدیدی باشد، از زحمات ایشان تقدیر به عمل بیاید و خدمات ایشان را ارج نهاد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت سرمایه‌گذاری؛

رشد ۱۰۶ درصدی سود در جیب "وبانک" نشست

نگاهی به گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت سرمایه‌گذاری؛

رشد ۱۰۶ درصدی سود در جیب "وبانک" نشست

ارسال نظر