بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
فروش ۹ماهه شرکت به ۱۵۸ هزار میلیارد ریال رسید؛

رکورد درآمدعملیاتی به نام "نوری"

در سه ماه اخیر شاهد روند افزایشی مبالغ فروش این شرکت بوده ایم و رکورد بیشترین درآمد عملیاتی کسب شده شرکت در آذر ماه کسب شده است.
کد خبر : ۲۰۴۵۹۹

فروش ۹ ماهه شرکت به ۱۵۸ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه پتروشیمی نوری، این شرکت در آذرماه با رشد جالب توجه نرخ‌های فروش محصولات اصلی خود همراه بوده که نرخ فروش محصولات اصلی شرکت بین ۱۰ تا ۲۳ درصد رشد را در آذر ماه نسبت به آبان ماه کسب کرد.

به طور مثال محصول برش سنگین همانگونه که در جدول نیز مشاهده می‌شود با بیش از ۲۳درصد افزایش به ۵۸میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است.

جمع درآمد‌های عملیاتی شرکت در آذر ماه به ۲۷هزار و ۲۶۶میلیارد ریال رسید که بیش از دو برابر میانگین فروش‌های محقق شده شرکت در ۸ماه گذشته به حساب می‌آید.

جمع فروش تجمیعی شرکت در دوره ۹ماهه سال جاری به بیش از ۱۵۸هزار و ۴۸۸میلیارد ریال رسیده است.

بر پایه این گزارش، این در حالی است که مبلغ فروش دوره مشابه سال قبل ۱۲۱هزار میلیارد ریال بوده و به این ترتیب شاهد افزایش بیش از ۳۰درصدی درآمد‌های عملیاتی کسب شده این شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

فروش ۹ ماهه شرکت به ۱۵۸ هزار میلیارد ریال رسید

در جدول روند فروش کسب شده شرکت طی ۹ ماه اخیر به همراه ارقام مقایسه‌ای سال گذشته ارائه شده است. همانگونه که در این جدول نیز مشخص است در سه ماه اخیر شاهد روند افزایشی مبالغ فروش این شرکت بوده ایم و رکورد بیشترین درآمد عملیاتی کسب شده شرکت در آذر ماه کسب شده است.

فروش ۹ ماهه شرکت به ۱۵۸ هزار میلیارد ریال رسید

اشتراک گذاری :
ارسال نظر