بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
رشد ۳۸درصدی سود خالص در دوره ۹ ماهه سال جاری؛

افزایش ۸۸ درصدی درآمد‌های عملیاتی "انرژی"

درآمد‌های غیرعملیاتی این شرکت که بخش مهمی از سود خالص شرکت را تشکیل می‌دهد، با ۱۲درصد افزایش نسبت به ۹ ماهه سال گذشته به بیش از ۱۵۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۰۵۱۹۳

افزایش ۸۸ درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت بورس انرژی براساس صورت‌های مالی ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه سال جاری موفق به کسب سود خالص ۲۴۱ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریالی شده است. این سود در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۸ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد‌های عملیاتی این شرکت که عمدتا از محل کارمزد معاملات بازار فیزیکی و اوراق مشتقه و همچنین حق عضویت شرکت‌ها محقق شده با ۸۸ درصد افزایش نسبت به ۹ ماهه سال گذشته به بیش از ۱۶۳ میلیارد ریال رسیده است. افزایش محصولات پذیرفته شده در این بورس، فعالیت جدی و قابل ملاحظه رینگ صادراتی آن و همچنین افزایش قیمت‌ها در یک سال گذشته را می‌توان از دلایل اصلی افزایش درآمد‌های شرکت برشمرد.

افزایش ۸۸ درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت

همچنین درآمد‌های غیرعملیاتی این شرکت که بخش مهمی از سود خالص شرکت را تشکیل می‌دهد، با ۱۲درصد افزایش نسبت به ۹ ماهه سال گذشته به بیش از ۱۵۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال رسیده است. این سود از محل سرمایه‌گذاری منابع مالی این شرکت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اوراق اسناد خزانه و ...، بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر