بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
خون رنگی پرسنل نسبت به حق سهامداران؛

"ثامان" الزام به شفاف‌سازی هزینه‌های پرسنلی می‌شود!

بیش از ۵۰درصد از درآمد‌های این شرکت به‌عنوان حقوق و دستمزد به پرسنل پرداخت شده و مشخص است در این خصوص به‌هیچ‌وجه صلاح و صرفه سهامداران شرکت در نظر گرفته نشده است.
کد خبر : ۲۰۵۱۹۴

رشد ۸۹ درصدی فروش شرکت

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سامان گستر اصفهان در سال مالی منتهی به پایان شهریورماه سال‌جاری و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت، موفق به کسب سود خالص ۳۰میلیارد و ۲۱۵میلیون ریالی شده که این سود نسبت به سال گذشته از آن، افزایش بیش از ۲۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد‌های عملیاتی این شرکت در این سال به میزان ۵۸میلیارد و ۹۶۱میلیون ریال محقق شده که نسبت به سال گذشته از آن، رشد ۸۹درصدی را نشان می‌دهد.

درآمد‌های کسب شده از محل فروش بخشی از زمین‌های زراعی و ویلائی در اختیار شرکت و همچنین یک واحد آپارتمان ۸۰متری در شهر اصفهان بوده است.

نکته جالب توجه در خصوص این شرکت پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد ریال هزینه حقوق و دستمزد به پرسنل است.

در واقع این شرکت بیش از ۵۰درصد از درآمد‌های خود را (و نه سود کسب شده را) به‌عنوان حقوق و دستمزد به پرسنل پرداخت کرده و مشخص است در این خصوص به‌هیچ‌وجه صلاح و صرفه سهامداران شرکت در نظر گرفته نشده است.

الزام به شفاف‌سازی علت بالا بودن هزینه پرسنلی این شرکت از سوی سازمان بورس منطقی به نظر می‌رسد.

رشد ۸۹ درصدی فروش شرکت

همچنین در این سال شاهد شناسایی مبلغ ۲۹ میلیارد ریالی بابت سود سهام شرکت‌های سرمایه‌پذیر هستیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
سه‌شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
این شرکت از نظر تعداد کارکنان بسیار فربه شده چون مدیان عامل و اعضای هیئت مدیره آشنایان خود را به خدمت گرفته اند و عملا تعداد زیادی بیکار هستند.