بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز؛

نجومی‌بگیر باردیگر در بانک!

گزارش ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به مدیری نجومی‌بگیری که باز آمد تا توئیتی به سهامداران که نفروشید، وعده ناهار فراهم شده است.
کد خبر : ۲۰۵۲۰۷

نجومی‌بگیر باردیگر در بانک!

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله خبر آورده مدیربانکی نزولی بگیری که چندی‌پیش بخاطر رفاه بیش‌انداز خود لیست حقوق‌های نجومی را در جیب داشت و اتفاقا نام آوازه نام او همه جا پیچیده بود، باردیگر به عرصه مدیریت بانکی بازگشته است.
حال ببینیم صندلی رفاه مدیریت بر این مدیر، چگونه می‌گذرد و اینکه آیا لیست جدیدی بیرون می‌آید یا خیر!

نفروشید خواهشا!
یکی از شرکت‌های فولادی، به سهامداران خود توئیت کرده که نفروشید مگه نمی‌دونید می‌خوایم دورهمی برگزار کنیم، بدون شما که لطفی ندارد و با چنین ترفندی خواسته که سهامداران به کارت مهمانی این فولادساز "نه" نگویند، به هر حال این روش نیز جدید بود.

قدیمی‌ها رفتند!
سخنگوی ما در خبر دیگری به دیوارهای ساختمان جدید بورس تکیه زده و از برخی بزرگان بورسی انتقاد داشته که ای‌بابا، خود شما در قد و قواره‌های حقوقی‌ها و صندوق‌های بزرگ هستید، آی قدیمی‌ها شماها دیگر چرا خالی می‌کنید اما؛ اگر خالی کردید نیندازید گردن کد اولی‌ها.

تعطیلی فردا
درحالی که از ابتدای صبح برخی شائبه‌ها درخصوص تعطیلی بورس می‌آمد، شنیده شد که شورای عالی آن قرار بوده در این خصوص تصمیم‌گیری کند که هیات دولت، شطرنج برره‌ای خود را بازی کرد؛ تعطیل!

انتقام سخت
گویا این کلید واژه مقام معظم رهبری با مزمون "بسم‌الله الرحمن‌الرحیم" آتش به‌جان دشمن انداخته و فرماندهان نظامی ایران و مقاومت نیز در تکرار آن کم نگذاشته‌اند حال اتفاقی جالب افتاد، کارت قرمز پارلمان عراق به نیروهای آمریکایی؛ این نخستین اقدام در خصوص این افراد مزدور است.

 

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر