بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
درآمد‌های عملیاتی شرکت به ۳۳۲میلیارد ریال رسید؛

رشد ۲۲۰درصدی سود "فلامی" در سال ۱۳۹۸

محصولات اصلی شرکت شامل انواع تیغ یکبار مصرف و همچنین تیغ صورت تراشی است که در سال گذشته به ترتیب با بیش از ۲۰۰ و ۵۰درصد رشد نرخ فروش مواجه بودند.
کد خبر : ۲۰۵۳۹۷

رشد ۲۲۰ درصدی سود

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت لامیران در سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری و براساس صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت، موفق به کسب سود خالص ۱۴۴میلیارد و ۸۴۵میلیون ریالی شده است. این سود نسبت به سال قبل از آن رشد بیش از ۲۲۳درصدی را نشان می‌دهد.

افزایش درآمد‌های عملیاتی شرکت و در نتیجه رشد سود عملیاتی شرکت از دلایل اصلی رشد سودآوری شرکت در سال گذشته محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است، محصولات اصلی شرکت شامل انواع تیغ یکبار مصرف و همچنین تیغ صورت تراشی است که در سال گذشته به ترتیب با بیش از ۲۰۰ و ۵۰درصد رشد نرخ فروش مواجه بودند.

مقادیر فروش این دو محصول نیز به بیش از ۹۰هزار قطعه رسید که از لحاظ مقداری نیز شاهد افزایش در حدود ۲۰درصدی مقادیر فروش بودیم؛ درآمد‌های عملیاتی این شرکت با افزایش دو برابری نسبت به سال۹۷ به ۳۳۲میلیارد و ۵۷۴میلیون ریال رسیده است.

رشد ۲۲۰ درصدی سود

حاشیه سود عملیاتی شرکت با توجه به رشد بالاتر نرخ‌های فروش نسبت به نرخ خرید و تامین مواد اولیه شرکت، به بیش از ۵۲درصد رسیده و این در حالی است که این نسبت در سال مالی قبل از آن، کمتر از ۳۵درصد بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر