بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
پای تابلوی معاملات؛

قیمت‌ها در مرز تعجب!

گویا برخی از سهامداران اشتباه برداشت کرده‌اند و چنان تمام قد در صف فروش ایستاده‌اند که انگار قصد انتقام سخت از خود و سرمایه‌های خود دارند.
کد خبر : ۲۰۵۴۳۲

قیمت‌ها در مرز تعجب!

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در دقایق ابتدایی معاملات شاهد اوج گیری قیمت‌ها و مثبت شدن ۲۰۰۰ واحدی شاخص کل بودیم اما؛ اکنون مجددا فشار فروش بالا رفته و بیش از ۴۰۰۰ واحد افت کرده و به کانال ۳۶۱ هزار واحد تنزل کرده است.

سهامداران به خصوص تازه واردها، آتش به مال خود می‌زنند و چنان در صف‌های فروش ایستاده‌اند که انگار آمریکا قصد انتقام سخت دارد.

قیمت برخی سهم‌ها به مرز تعجب رسیده و با روندی که در پیش گرفته شده، احتمالا طی روز‌های آتی شاهد بسته شدن بسیاری از نماد‌ها به دلیل تغییر ۲۰ درصد قیمت‌ها باشیم.

درحالی که عده‌ای در بازار سرمایه از ترس جنگ در حال آتش زدن به دارایی خود هستند، تا این لحظه دلار واکنش خاصی نشان نداده است.

گویا برخی از سهامداران اشتباه برداشت کرده‌اند و بجای آمریکا، قصد انتقام سخت از خود و سرمایه‌های خود دارند. اینجاست که باید گفت: داداش داری اشتباه می‌زنی!

قیمت‌ها در مرز تعجب!

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها حمایت سنگینی از سهم‌های شاخص ساز داشتند و «وشهر» را با نگاهی دیگر خریداری کردند؛ این افراد «خساپا» را در صدر لیست خرید قرار داده و در این بین، «وتجارت» نیز به این دورهمی اضافه شد.

قیمت‌ها در مرز تعجب!

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات امروز دست از فروش کشیدند و تلاش کردند تنها حامی بازار باشند. از همین رو، سهام «ونوین»، «وبهمن» و «سمگا» با فروش اندک حقوقی‌ها مواجه شد و در باقی نماد‌ها بیش از آن که فروشنده باشند، در نقش خریدار ظاهر شدند.

قیمت‌ها در مرز تعجب!

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «ولساپا»، «ذوب» و «وساپا» است.

قیمت‌ها در مرز تعجب!

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات «وتجارت» مشاهده می‌شود. پس از این سهم، «قجام» و «آینده» جای گرفته‌اند.

قیمت‌ها در مرز تعجب!

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
امروز در حد توان از صف فروش چکاپا خرید کردیم....باشد در زمره رستگاران باشیم.
حسین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
بزار بفروشن ما خریدهریم ترسوها همیشه بازنده هستن من سهامدار و یک برگ نفروختم چون میدونم ایران همیشه پیروز است اخبار گوش کنید آمریکا در حال عقب نشینی است