بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
آپ رهبر بازار پرداخت موبایلی و اینترنتی کشور؛

تراکنش‌های موبایلی آپ در آذر ۹۸ افزایش یافت

این شرکت صدر نشین شرکت‌های PSP در تعداد و مبلغ سهم تراکنش‌های ابزار پذیرش موبایلی و نیز تعداد ابزار پذیرش اینترنتی کشور است.
کد خبر : ۲۰۵۴۷۰


به گزارش بورس نیوز،بر اساس جدیدترین گزارش شاپرک، شرکت آسان پرداخت در آذر ماه ۹۸، با کسب ۸۴/۳۷ درصد از سهم بازار تراکنش‌های اینترنتی، به عنوان ارائه دهنده خدمات به بیشترین تعداد تراکنش‌های مذکور، محسوب می‌شود و در جایگاه نخست قرار گرفته است.
همچنین این شرکت با افزایش ۰۴/۶ درصدی، با سبقت گرفتن از سایر شرکت‌های فعال در این حوزه و با پوشش ۸۸/۲۹ درصدی از سهم تعداد تراکنش‌های موبایلی به عنوان دارنده‌ی بالاترین سهم در بازار تراکنش‌های موبایلی شناخته شده است.
ازاین‌رو آپ را می‌توان رهبر بازار پرداخت موبایلی و اینترنتی کشور دانست.
آسان پرداخت پرشین بر اساس نتایج رتبه‌بندی بیست و یکمین دوره شرکت‌های برتر ایران (IMI-۱۰۰) بین ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور، رتبه اول از نظر شاخص فروش در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته و رتبه ۳۶ را بر اساس عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ در بین صد شرکت‌های برتر ایران را دارا است.

تراکنش‌های موبایلی آپ در آذر ۹۸ افزایش یافت / آپ رهبر بازار پرداخت موبایلی و اینترنتی کشورتراکنش‌های موبایلی آپ در آذر ۹۸ افزایش یافت / آپ رهبر بازار پرداخت موبایلی و اینترنتی کشور

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر