بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

حمایت مجلس و دولت برای رشد

قطعا اقدامات تلافی جویانه ایران، قدرت ما را به رخ جهانیان خواهد کشید و در جهت ثبات سیاسی کشور ما گام برداشته خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۵۴۷۷

به گزارش بورس نیوز، در چند روز گذشته سرتیتر تقریبا اکثر رسانه‌های خارجی و تمامی رسانه‌های داخلی، ترور و شهادت سردار سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی و خط و نشان کشیدن‌های مقامات ایران و آمریکا برای یکدیگر بود.

بازارهای جهانی به این اتفاق و تنش‌های بعد از آن، واکنش منفی نشان دادند و شاهد افزایش قیمت نفت در بازارهای جهانی و افت بورس‌های منطقه‌ای و حتی منفی شدن شاخص بورس‌های آمریکا بوده‌ایم ولی واکنش بازارسرمایه ما به مراتب شدیدتر از سایر بازارها بوده و به رغم حمایت گسترده حقوقی ها و صندوق توسعه و صندوق تثبیت بازار و...، بورس تهران با فشار فروش سنگینی دست و پنجه نرم می کند. شاخص کل در این هفته، بیش از ۲۵ هزار پله سقوط کرده است.

حسن حسینی شاهرودی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در این خصوص بیان کرد: یقین بدانید با توجه به اقدامات در دست انجام، چه در مجلس و چه در دولت و چه در سطح کلان نظام، در پاسخگویی به یاوه گویی های آمریکا، هم وضعیت بورس تهران و هم وضعیت بازار ارز در روزهای آینده شرایط بسیار خوبی خواهد بود.

این عضو خانه ملت در پاسخ به این سوال که «آیا اقدامات در دست انجام توسط ایران، به معنای احتمال آغاز جنگ خواهد بود؟» تصریح کرد: نمی توان گفت اقدامات در دست انجام به معنای آغاز جنگ خواهد بود. چرا که در صورت آغاز جنگ، شرایط به گونه دیگری خواهد بود. اما بعد از اتفاقاتی که توسط هم پیمانان ما در خلیج فارس رخ داد، (حادثه حمله به آرامکو توسط یمنی ها)، ما آثار مثبت این اتفاق را در بازار ارز و بورس کشور مشاهده کردیم. قطعا اقدامات تلافی جویانه ایران، قدرت ما را به رخ جهانیان خواهد کشید و در جهت ثبات سیاسی کشور ما گام برداشته خواهد شد. ما هر زمان به ثبات سیاسی برسیم یا قدرت سیاسی خود را به نمایش بگذاریم، اثرات مثبت آن را در حوزه اقتصادی خواهیم دید و این اقدامات حتما در جهت ثبات اقتصادی و سیاسی ما خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

نقد شدن سهم‌ها از سوی حقیقی‌ها

دبیرکل اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق تاکید کرد:

واکنش غیر منطقی بورس

عسکری مارانی در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

پیشنهاداتی برای تشویق سرمایه‌گذاری

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
از حرف تا عمل !!!!!!!!!!!!!!!!!
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
فقط یه مشت حرف بی ارزش...پس کی صفها جمع میشه...
بدبخت شده در گروه سایپای بورس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
بابا بخدا قسم من در سهام گروه سایپا از سال 94 در ضررم تازه هقته گذشته قیمت داشت به قیمت خرید 4 سال قبل من میرسید که این اتفاق ناگوار افتاد الان نیا بگو سهام غیر بنیادی خریدی یا شرکت ضررده هست حتما مقدار تولید و فروش هر روزه شرکتو میبینید در ضمن اونایکه 30 برابر تو یکسال سود کردن رانت داران دولتی بورسی بودن نه ما مردم عادی. پس انداز یک عمر کار و زحمت من تو این 4 سال دود شده و این هفته هم اینطور .یخورده انصاف داشته باشید.تازه اتفاقا جقوقی سایپا هم با رانتخواران هماهنگه که تواین چند روز صفهای قروش بزرگ درست کرده و هنوزم ادامه داره تا ضرر بیشتری به ما بدبخت بیچاره ها تحمیل بشه.من که زورم به اینا نمیرسه ولی امیدوارم خداوند حق ماهارو ازشون بگیره.قیمت خرید با حساب کردن افزایش سرمایه و توزیع سود سالانه شرکت سرمایه گزاری سایپا و رنا بالای 240 تومن در سال 94 هست که امروز 180 بودند با صف فروش بالای 100 میلیون که موند برای فردا.خود سایپا را هم 200 خریدم که اونم امروز 200 بود ..کیا 30 برابر سود کردن چطوری اخه .؟بخدا از همه چی سیر شدم زندگیم نابود شده هیچکس نیست حتی حرف ماهارو بشنوه چه برسه کمک کنه.دیگه چی بگم خسته شدم تو این 4 سال نابودی یکسری سهام بی دارایی دهها برابر شدن اونوقت گروه سایپا با این همه دارایی و املاک هنوز به قیمت 4 سال قبل هم نرسیده.خدا ازتون نگذره نگذره نگذره....