بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

نقد شدن سهم‌ها از سوی حقیقی‌ها

مثبت بودن امروز بازار تحت حمایت حقوقی‌ها پایدار نیست و به طور موقت بازار را سر پا نگه خواهد داشت.
کد خبر : ۲۰۵۵۹۶

نقد شدن سهم‌ها از سوی حقیقی‌ها

مصطفی رضایی مدیرعامل کارگزاری ارزش آفرین الوند در خصوص  روند بازار واعمال دامنه تغییرات ۲درصدی به بورس‌نیوز اظهار کرد: این تصمیمات مقطعی برای کنترل بازار بوده اما؛ با توجه به شرایط موجود روند خوبی پیش روی بازار نیست و حتی مثبت شدن امروز تحت حمایت حقوقی‌ها پایدار نیست، حجم فروشنده‌ها بیشتر شده و این تغییرات ۲درصدی نیز به طور موقت بازار را سر پا نگه خواهد داشت.

وی با اشاره به نقد شدن سهم‌ها از سوی حقیقی‌ها ادامه داد: توجه به اتفاقات هفته اخیر سایه جنگ پررنگ‌تر شده و ترس از آن وجود دارد، وضعیت عادی نیست و فشار فروش افزایش پیدا کرده و سهم‌هایی هم که ارزنده هستند با مبالغ بالایی در صف فروش قرار گرفتند. اصطلاحی را در مورد سرمایه‌گذاران به کار می برند که سرمایه‌گذاران مانند کبوتر هستند و زود می‌ترسند.

این کارشناس بازارسرمایه تاکید کرد: بازارهای موازی نیز در شرایط بحرانی و زمانی که وضعیت اقتصادی خوب پیش نمی‌رود در تمام کشورهای دنیا، ارزشمند می شوند و بهایشان بالا می رود.

مدیرعامل کارگزاری ارزش آفرین الوند در پایان خاطر نشان کرد: تا زمانی که شراطی عادی نشود بازار منفی خواهد بود، درست هست که چرخه تولید شرکت‌ها می چرخد اما؛ بازار سرمایه این را درک نمی کند و چون رو به آینده حرکت می‌کند و شرایط بد پیش‌بینی شده و بازار به وضعیت مناسب شرکت‌های بنیادی اهمیتی نمی‌دهد و تا شرایط ثابت نشده و از تنش‌ها کاسته نشود، این روند ادامه دارد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار:

آیین نامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها تصویب شد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

افت شاخص بورس مقطعی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

حمایت مجلس و دولت برای رشد

یک اقتصاددان در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

فروشندگان عجول و گل‌به‌خودی

ارسال نظر