بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
سرپرست و اعضای هیت مدیره صندوق بازنشستگی از پتروشیمی جم بازدید کردند.
کد خبر : ۲۰۵۷۶۱

پتروشیمی جم مجموعه ای باارزش برای صندوق بازنشستگی

به گزارش بورس نیوز، نعمت‌الله ایزدی سرپرست صندوق بازنشستگی با حضور اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ صبا انرژی ضمن بازدید از آخرین روند پیشرفت پروژه فاز دوم پتروشیمی جم ABS/RUBBER جلسه مشترکی در ساختمان مرکزی پتروشیمی جم با حضور مدیران عامل دیگر شرکت‌های زیرمجموعه جم برگزار کردند.

ایزدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در مجتمع عظیم جم، از این مجتمع به عنوان یکی از مجموعه‌های ارزشمند و ارزش‌آفرین برای صندوق بازنشستگی یاد کرد و گفت: پتروشیمی جم یکی از بازیگران موثر صنعت پتروشیمی با دارابودن سبد محصولات ارزشمند بوده که در این شرایط حساس شاهد بیشترین کمک به صندوق بازنشستگی از سوی این شرکت معظم هستیم.

در ادامه سعیدی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پتروشیمی جم و مدیران شرکت تشکیل شده بود، با ارائه آخرین عملکرد جم و شرکت‌های زیرمجموعه جم به ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این مجتمع عظیم پرداخت و ایزدی سرپرست صندوق بازنشستگی و هیأت همراه را در جریان دستاورد‌های شرکت و پیشرفت پروژه‌های آن قرار دادند.

در پایان بهزادی مدیرعامل شرکت پلی پروپیلن جم ضمن اشاره به میزان سود پلی‌پروپیلن در ۹ ماه گذشته از استقبال خوب مردم به سهام این شرکت در بازار سرمایه اشاره کرد.

لازم به یادآوری است پروژه ABS/Rubber که به عنوان فاز ۲ پتروشیمی جم از آن یاد می‌شود به دلیل نوع محصولات اهمیت ویژه‌ای در تنوع سبد محصولات پتروشیمی جم دارد این پروژه در سال ۹۴ تاسیس شده است.
این طرح در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، عسلویه در زمینی به مساحت ۱۵هکتار در حال احداث بوده و برای تولید ۲۰۰.۰۰۰ متریک تن ABS در سال و ۶۰.۰۰۰ متریک تن Rubber در سال برنامه‌ریزی شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر