بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

نوبت پاداش سهامداران پُر ریسک هفته رسید

سهامداران و سرمایه‌گذارانی که در هفته گذشته به‌صورت هیجانی اقدام به فروش نکرده و اتفاقا درصدد جمع کردن سهم‌ها بودند، این هفته پاداش ریسک خود را دریافت خواهند کرد.
کد خبر : ۲۰۵۸۴۵

استارت بازار با صف خرید می خورد

کیارش هومن مدیرعامل کارگزاری توسعه سهند با ارزیابی روند معاملاتی این هفته بازارسرمایه به بورس‌نیوز اظهار کرد: روند نوسانی بازارسرمایه با توجه به برطرف شدن ریسک و هیجانات ناشی از رخدادهای سیاسی و نظامی کشور، هفته پیش‌رو را مثبت باید پیش‌بینی کرد و از ابتدای معاملات امروز، بسیاری از سهم‌ها در صف خرید جاخوش خواهند کرد و بورس روز خود را با صف‌های خرید آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: سهامداران خرد هزینه ریسک‌گریزی خود را پرداخت کرده و این چند روز را ایمن ماندند و راحت خوابیدند و دیگر سهامداران و سرمایه‌گذارانی که با اتخاذ تصمیم ریسکی خرید را در دستور کار معاملات هفته گذشته خود قرار دادند، این هفته نوبت چیدن میوه‌های آنها از بورس است.

هومن در توصیه به سهامداران خرد بیان کرد: سهم‌اولی‌ها به تبلیغات سایت‌ها، کانال‌های تلگرامی و افرادی که سودهای اقوا کننده را تبلیغ می‌کنند توجه نداشته باشند؛ دارایی سهام سهامداران خرد، سهم بزرگی از ثروت این افراد بوده و طبیعتا برای آنها اهمیت دارد که سود سهمشان افت نداشته باشد و از تجربه کافی نیز برخوردار نیستند بنابراین دچار تصمیم گیری هیجانی می شوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

کلیدطلایی بر گردن سهامدار

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

"بورس" در دام افزایش عرضه‌ها اسیر نیست

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

روند نزولی پیکان شاخص‌های جهانی

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز:

شوک به بورس، کنترل شد

ارسال نظر