بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی متعدد تهران در تمام طول سال باعث شده است تا فعالان در حوزه‌های مختلف برای حضور در این رویداد‌ها به این شهر سفر کنند.
کد خبر : ۲۰۵۹۹۹

بهترین هتل‌های ۵ ستاره تهران برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی

به گزارش بورس نیوز، رزرو هتل‌های ۵ ستاره تهران که در فاصله کوتاهی با محل برگزاری این نمایشگاه‌ها واقع شده اند، از بهترین انتخاب‌ها در چنین شرایطی خواهد بود. امکانات عالی و موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به محل برگزاری نمایشگاه از جمله دلایل برتری این گزینه‌ها نسبت به سایر هتل‌های تهران خواهد بود. سامانه رزرو هتل اقامت ۲۴ در ادامه بهترین هتل‌های ۵ ستاره تهران برای شرکت در نمایشگاه‌های بین المللی را معرفی خواهد کرد.

هتل ۵ ستاره استقلال تهران
یکی از بهترین و قدیمی‌ترین هتل‌های ۵ ستاره تهران که در شمال این شهر واقع شده، هتل استقلال است. این هتل که فعالیت خود را از سال ۱۳۴۱ و با نام رویال هیلتون آغاز کرده، بخاطر داشتن موقعیت مکانی بسیار عالی و همچنین امکانات کاملا پیشرفته از بهترین انتخاب‌ها برای سفر‌های چند روزه به شهر تهران به شمار می‌رود. هتل استقلال بخاطر داشتن فاصله بسیار کوتاه با خیابان ولیعصر دسترسی آسانی به مراکز خرید شناخته شده، برج میلاد، نمایشگاه بین المللی و همچنین تله کابین توچال دارد.

اتاق‌های هتل استقلال به دو مجموعه شرقی و غربی تقسیم می‌شوند که هر گروه در برج‌های جدا واقع شده اند. اتاق‌های آن شامل اتاق یک تخته، دو تخته، سوئیت‌های دونفره رویال بوده که برخی از آن‌ها چشم انداز رو به کوه داشته و مابقی رو به خیابان و محوطه هتل هستند.

امکانات موجود در اتاق و سایر بخش‌های هتل عبارتند از: اینترنت بی سیم رایگان، استخر، جکوزی، فضای سبز، سونا، ماساژ، لاندری، آتلیه، سالن ورزشی، صرافی، خدمات cip، زمین تنیس، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، وسایل بدنسازی، سالن کنفرانس با ظرفیت ۸۵۰ نفر.

هتل اسپیناس پالاس
هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس یکی از مجلل‌ترین هتل‌های موجود در شهر تهران بوده که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل بخاطر داشتن امکانات بسیار عالی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری نشست‌های فرهنگی، سیاسی و ورزشی بوده و در تمام ۴۰۰ اتاق آن شرایط ایده آلی برای مهمانان فراهم شده است.

این هتل که در انتهای بزرگراه یادگار امام واقع است، تنها ۸ کیلومتر با محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران فاصله دارد و به همین خاطر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شرکت در این رویداد‌های مهم باشد. اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس شامل یک تخته، دو تخته استاندارد و رویال، سوئیت جونیور دو نفره، سوئیت دو نفره پرزیدنت، اتاق دو تخته رویال فمیلی، سوئیت رویال دو نفره و اسکای سوئیت است.

امکانات هتل شامل اینترنت بی سیم رایگان در تمام بخش‌های هتل، حمام، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق ها، سیستم تهویه مطبوع هوا، یخچال، مینی بار، تلویزیون، استخر، ماساژ، فضای سبز، صرافی، خدمات تور، وسایل بدنسازی، سالن ورزشی، سونا، خدمات لاندری، سالن کنفرانس و تالار اجتماعات، رستوران سنتی و مدرن، کافی شاپ.

هتل لاله
هتل ۵ ستاره لاله که یکی از هتل‌های قدیمی و البته بسیار مجهز در شهر تهران بوده، از سال ۱۳۵۰ تا امروز موفق به میزبانی بسیار خوب از مسافران داخلی و خارجی شده است. این هتل در سال ۱۳۷۶ با تجهیزات کاملا مدرن و پیشرفته بازسازی شد و در تمام ۳۷۰ اتاق موجود در ۱۳ طبقه این هتل شرایط استراحت به بهترین شکل فراهم شده است.

از بهترین مزایای این هتل می‌توان به موقعیت مکانی عالی، همجواری با بوستان لاله و دسترسی آسان به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی مانند موزه هنر‌های معاصر اشاره کرد.
امکانات این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ، جکوزی، سالن بدنسازی، فضای سبز، سیستم تهویه مطبوع در اتاق ها، سیستم سرمایشی و گرمایشی، آتلیه، خدمات پزشکی، خدمات لاندری، فروشگاه، کافی شاپ و رستوران هستند. هتل لاله در خیابان دکتر فاطمی نبش حجاب واقع شده است.

هتل اسپیناس تهران
از دیگر گزینه‌های مناسب در میان هتل‌های ۵ ستاره تهران که دسترسی آسانی به نمایشگاه بین المللی دارند می‌توان به هتل اسپیناس اشاره کرد. این هتل از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را شروع نمود و تا امروز توانسته است میزبانی خوبی را برای مهمانان خود فراهم کند. هتل اسپیناس دارای ۱۴ طبقه و ۲۸۴ اتاق می‌باشد که در تمام اتاق‌های آن امکانات کاملا بروز ارائه شده است.

استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ورزشی، صرافی، فروشگاه، کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، خدمات تور و تهیه بلیط، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر و خدمات cip از جمله امکانات موجود در هتل هستند. لازم به ذکر است که هتل اسپیناس در بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری واقع شده و حدود ۱۲ کیلومتر با محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی تهران فاصله دارد.

هتل آزادی
هتل آزادی (هتل هایت) یکی از لوکس‌ترین هتل‌های موجود در شهر تهران بوده که بار‌ها مورد بازسازی و تجهیز واقع شده و در حال حاضر به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت چند روزه در سفر به این شهر تبدیل شده است. با توجه به موقعیت مکانی مناسب این هتل و فاصله کوتاه آن با محل برگزاری نمایشگاه بین المللی و همچنین دسترسی آسان به مراکز خرید و مکان‌های دیدنی این شهر طرفداران بسیار زیادی دارد.

یکی از بهترین ویژگی‌های مثبت این هتل چشم انداز زیبا و رو به رشته کوه‌های البرز می‌باشد که بسیار مورد توجه مهمانان آن واقع شده است.

این هتل علاوه بر نمایشگاه بین المللی، به مرکز اجتماعات صدا و سیما و همچنین سالن اجلاس سران اسلامی دسترسی آسانی دارد و به همین خاطر است که از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه براین، پارک ژوراسیک، مجموعه تاریخی و بسیار ارزشمند سعدآباد و مجموعه تفریحی توچال نیز در فاصله کوتاهی با هتل آزادی قرار گرفته اند و شرایط ایده آل برای سفر‌های کاری و تفریحی خواهد داشت.

رزرو آنلاین هتل‌های ۵ ستاره تهران
سامانه رزرو آنلاین هتل اقامت ۲۴ با فراهم ساختن امکان رزرواسیون اقساطی بسیاری از هتل‌های ۵ ستاره تهران شرایطی را فراهم نموده است تا با هزینه مناسب بتوان در اتاق‌هایی کاملا لوکس اقامت داشت.

لازم به ذکر است، این سامانه، به عنوان با سابقه‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین هتل‌های داخلی تخفیف‌های بیش از ۵۰ درصد را برای هتل‌های مختلف در سراسر ایران ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، با رزرو هتل از اقامت ۲۴ می‌توان با ارزان‌ترین قیمت در هتل‌های کاملا مجلل اقامت داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر