بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
پای تابلوی معاملات؛

نوبت به تجدیدی‌ها رسید

در حالی که دماسنج بازار سهام به سمت سقف ۴۰۰ هزار واحد یورش می‌برد، با فشار عرضه‌ها از شدت آن کاسته شد اما؛ در این بین، همچنان برخی سهم‌ها همچون «تپکو» و «وشهر» موقعیت صف خرید خود را از دست نداده‌اند.
کد خبر : ۲۰۶۳۷۶

نوبت به تجدیدی‌ها رسید

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل در ابتدا خود را تا نزدیکی کانال ۴۰۰ هزار واحد نزدیک کرد اما؛ با افزایش عرضه‌ها اندکی از شتاب دماسنج بازار گرفته شد و هم اکنون با ۴۰۰۰ واحد رشد، در کانال ۳۹۶ هزار واحد سیر می‌کند. ارزش معاملات در مقدار قابل توجه ۲۴۰۰ میلیارد تومانی قرار دارد که همچنان حاکی از فوران نقدینگی در تالار بورس است.

در واقع، نکته مهم بازار در چند روز اخیر، ورود نقدینگی است که نشانه‌هایی از ادامه روند صعودی در بازه زمانی میان مدت را حکایت می‌کند.

سهامداران باید مدنظر داشته باشند که قرار نیست هر روز قیمت سهم‌ها با شتاب بالا و صف خرید صعود کند و اصلاح قیمت و شاخص جزو ذاتی بازار سرمایه است.

نوبت به تجدیدی‌ها رسید

در معاملات امروز بازار سهام، حقوقی‌ها نماد‌های شاخص‌ساز «وتجارت»، «سامان» و «وپاسار» را در تیررس خرید خود قرار دادند و با خرید‌های سنگین سعی در حمایت از این سهم‌ها دارند.

نوبت به تجدیدی‌ها رسید

از طرف دیگر، حقوقی‌ها در معاملات در سهم های «خساپا» بیشترین برآیند خروج را رسم کردند و میل به فروش بالایی از خود در دیگر سهم ها همچون «اخابر» و «فولاد» از خود نشان دادند.

نوبت به تجدیدی‌ها رسید

پرعرضه‌ترین نماد امروز بازار سرمایه به ترتیب مربوط به نماد‌های «وتجارت»، «شپلی» و «کیسون» است.

نوبت به تجدیدی‌ها رسید

همچنین باید اشاره داشت که تقاضای مطلوبی در معاملات «تپکو» مشاهده می‌شود. پس از این سهم، «وشهر» و «خمهر» جای گرفته‌اند.

نوبت به تجدیدی‌ها رسید

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پای تابلوی معاملات؛

"بهمن" حقوقی‌ها روی سر "ملت"

پای تابلوی معاملات؛

"ذوب" مقاومت در سایه "خبهمن"

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سهامداران "حباب" نخرند

ارسال نظر