بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
در بررسی گزارش های ۹ ماهه مشخص شد:

رشد فروش ۹ ماهه در صنایع شیر ایران

شرکت های زیر مجموعه صنایع شیر گزارش عملکرد ۹ ماهه امسال را با رشد فروش به بازار اعلام کردند.
کد خبر : ۲۰۶۴۱۷

رشد فروش ۹ ماهه در صنایع شیر ایران

به گزارش بورس نیوز، شرکت‌های پگاه اصفهان، پگاه آذربایجان غربی، پگاه گلپایگان، پگاه گلستان، پگاه خراسان، پگاه فارس و پگاه آذربایجان غربی در گزارش ۹ ماهه از ۳۰ درصد تا ۱۰۰ درصد رشد فروش را تجربه کردند. براساس اطلاعات منتشر شده، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان در آذر ماه سال جاری از فروش محصولات خود مبلغ ۹۷۵ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال درآمد کسب کرد. این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه امسال مبلغ ۶ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد رشد نشان می‌دهد که بیشترین میزان رشد را در میان شرکت‌های صنایع شیر به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی طی آذر ماه از محل فروش محصولات خود مبلغ ۲۸۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال درآمد کسب کرد. بیشترین میزان تولید و فروش «غشاذر» به محصول شیر پاستوریزه تعلق داشته که از یک هزار و ۵۴۹تن تولید در آذرماه، یک هزار و ۵۰۵تن به فروش رسیده است. از سوی دیگر فروش ۳۷میلیارد و ۳۸۹میلیون ریالی شیر استریلیزه و طعمدار بیشترین درآمد ماه گذشته این شرکت را تشکیل می‌دهد. بر این اساس این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه امسال مبلغ ۲ هزار و ۳۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۱درصد رشد داشته است.

در همین حال شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان «غگلپا» ماه گذشته از محل فروش محصولات خود مبلغ ۳۴۴ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال درآمد داشته است. این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه مبلغ ۲ هزار و ۵۶۳ میلیارد و ۷۹۲ میلیون ریال درآمد کسب کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، شیر پاستوریزه پگاه گلستان «غگلستا» ماه گذشته از محل فروش محصولات خود مبلغ ۱۸۸ میلیارد و ۷۶۹میلیون ریال درآمد داشته است. از سوی دیگر این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به اسفند ماه مبلغ هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد رشد را شاهد بود.

شیر پاستوریزه پگاه خراسان دیگر شرکتی است که گزارش فروش آذر ماه خود را منتشر کرده است و توانسته ماه گذشته از محل فروش محصولات خود مبلغ ۲۳۳ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال در آمد کسب کند. این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به اسفند ماه امسال مبلغ یک هزار و ۹۲۶ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش یافت. همچنین در این گزارش «غشان» اعلام کرده که مقدار ۳۱ تن از کره فله تولیدشده در آذر ماه ۱۳۹۸به‌عنوان مواد اولیه صرفا در یک‌ماهه آذر جهت مصارف داخلی و تبدیل به کره بسته‌بندی به‌دلیل تکرار در مقدار تولید لحاظ نشده است.

شیر پاستوریزه پگاه فارس «غفارس» آذر ماه را با کسب ۴۹۰ میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال درآمد از محل فروش محصولات سپری کرد.

این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه امسال مبلغ ۳ هزار و ۸۲۹ میلیارد و ۱۰۸ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد رشد داشته است. پگاه فارس اعلام کرد: تغییرات نرخ فروش در گروه‌های محصولات لزوما به‌دلیل تغییر نرخ فروش محصولات نیست و عموما ناشی از تغییر در سبد فروش هر گروه محصول است. از سوی دیگر شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی ماه گذشته از فروش محصولات خود مبلغ ۴۶۴ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال درآمد داشته است. شرکت پگاه آذربایجان‌شرقی براساس عملکرد ۹ ماهه امسال مبلغ ۳ هزار و ۵۷۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶درصد افزایش را شاهد بود.

منبع: تیتر20

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر