بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: می‌تواند در بورس کالا عرضه شود و در فرایند رقابتی صورت بگیرد و مردم آزاد باشند از بین شبکه‌های مختلف قیمت مناسب‌تری را انتخاب کنند
کد خبر : ۲۰۶۴۲۵

پهنای باند می‌تواند در بورس کالا عرضه شود

به گزارش بورس نیوز، حامد سلطانی‌نژاد درخصوص مذاکرات ابتدایی با وزارت ارتباطات، اظهار کرد: در حوزه معاملات پهنای باند اینترنت با وزارت ارتباطات جلساتی داشتیم که هنوز به نتیجه نرسیده، اما محور مذاکرات این بود که اگر قرار است پهنای باند واگذار شود در یک قالبی به بورس کالا بیاید و از این طریق واگذار شود.

وی افزود: این طرح از سوی بورس کالا ارائه شد که مجموعه ارتباطات و زیرساخت نپذیرفته اند، اما رایزنی با آن‌ها همچنان ادامه دارد. مجموعه ارتباطات بر این باورند که تعداد عرضه‌کننده این بخش محدود بوده و بازاری نیست که مردم درگیر آن شوند. درحالی که بورس کالا معتقد است چرا پهنای باند را فقط باید عده محدودی به عرضه کنند و عده خاصی هم بخرند؟

مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: این حوزه می‌تواند در بورس کالا عرضه شود و در فرایند رقابتی صورت بگیرد و مردم آزاد باشند از بین شبکه‌های مختلف قیمت مناسب‌تری را انتخاب کنند، اما مجموعه وزارت ارتباطات ملاحظات مقرراتی، پهنای باند و ترافیک شبکه و... دارند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
از ورود کیسه‌های سیمان تا ری کشیدن برنج در بورس‌کالا
بخش نخست گفت‌وگوی بورس‌نیوز با مدیرعامل بورس کالای ایران؛

از ورود کیسه‌های سیمان تا ری کشیدن برنج در بورس‌کالا

در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه خواهد شد؛

سیم و مفتول مسی مهمان امروز بورس کالا

در نخستین روز هفته صورت می‌گیرد؛

عرضه بیش از ۵۱ هزار تن سبد میلگرد در بورس کالا

ارسال نظر