بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین خبر داد؛

راه اندازی نخستین شتابدهنده تا پایان سال

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و کاربردی با هیات مدیره و مدیران تاصیکو تصمیم گرفتیم که شتابدهنده بخش معدن را با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی کنیم که به عنوان نخستین شتاب دهنده تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.
کد خبر : ۲۰۶۵۵۶

 

راه اندازی نخستین شتابدهنده تا پایان سال
به گزارش بورس نیوز، غلامرضا سلیمانی،  درخصوص نهضت بومی‌سازی قطعات اظهار کرد: بومی‌سازی قطعات یکی از اولویت‌های کلیدی در تاصیکو بوده و این کار در دستور کار همکاران ما در شرکت‌های تابعه قرار گرفته و تا به امروز اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به گستردگی فعالیت‌های برخی از شرکت‌های تابعه سیاست پیاده‌سازی ایده‌های نوین و برقراری ارتباط مستقیم دانشگاه با صنعت در برنامه کاری شرکت‌ها قرار گرفته و در حال حاضر گزارش‌های قابل قبولی در این راستا کسب کردیم که در روز افتتاحیه شتابدهنده اعلام و رونمایی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین ادامه داد: شرکت‌های تابعه با اتکا به دانش جوانان ایرانی توانستند از خروج ارز از کشور جلوگیری کنند و براساس اعلام صاحبنظران و متخصصان قطعات بومی‌سازی شده کیفیتی مشابه قطعات وارداتی دارند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد و کاربردی با هیات مدیره و مدیران تاصیکو تصمیم گرفتیم که شتابدهنده بخش معدن را با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان راه اندازی کنیم که به عنوان نخستین شتاب دهنده تا پایان سال راه اندازی خواهد شد.

وی در خصوص عملکرد ۹ ماه شرکت‌های تابعه تاصیکو توضیح داد: بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه به اتمام رسیده و گزارش آن در روز‌های آینده از سوی روابط عمومی صدرتامین به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با اشاره به آخرین وضعیت سهام تاصیکو گفت: سود هر سهم در پایان سال ۲ برابر خواهد بود و این را به سهامداران وعده داده ایم که عمل خواهیم کرد. همه مدیران تاصیکو مطابق برنامه اقدامات را در دستور کار خود قرار داده اند و سهامداران با خیال آسوده از سهم خود نگهداری کنند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در این شرکت سرمایه گذار رخ داد؛

سود بیش از ۳ هزار میلیارد ریالی در "تاصیکو"

معاون ناشران و اعضا در بورس خبر داد:

فرش قرمز برای عرضه شستا

جزییات عملکردی ۶ ماهه نخست سال ۹۸ هلدینگ تابعه شستا منتشر شد؛

رشد ۱۹۹ درصدی سود خالص سرمایه‌گذاری صدر تامین

با حضور مدیرعامل شستا برگزار شد؛

بررسی عملکرد ۶ ماهه «شستا»

ارسال نظر