بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
سود خالص این مس‌فروش به ۸۶ هزار و ۲۷۸ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۱۲۸ درصدی سود خالص "فملی"

جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت با بیش از ۱۳۸ درصد افزایش به ۱۵۵ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال رسیده که نسبت حاشیه سود عملیاتی این شرکت در این دوره به ۵۴ درصد رسیده است.
کد خبر : ۲۰۶۸۴۹

رشد ۱۲۸ درصدی سود خالص

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، شرکت ملی مس ایران در فصل پاییز نیز عملکرد جالب توجهی داشته است و به این ترتیب جمع سود خالص ۹ ماهه این شرکت به بیش از ۸۶ هزارمیلیارد ریال رسیده است.

این میزان سود نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۲۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رشد ۱۲۸ درصدی سود خالص

جمع درآمد‌های عملیاتی این شرکت با بیش از ۱۳۸ درصد افزایش به ۱۵۵ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال رسیده است. نسبت حاشیه سود عملیاتی این شرکت در این دوره به ۵۴ درصد رسیده است.

محصولات اصلی این شرکت شامل کاتد، مفتول و کنسانتره مس است که در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسیده است. نرخ فروش متوسط هر تن کاتد معادل ۶۶۵ میلیون ریال به ازای هر تن بوده است.

همچنین متوسط نرخ هر تن مفتول در این دوره معادل ۷۰۳ میلیون ریال بوده است. همچنین در این دوره ۱۷۵ هزار تن کنسانتره مس با متوسط نرخ ۱۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به ازای هر تن به فروش رسیده است.
شاهد روند یکسان سودآوری شرکت در سه ماهه سوم هستیم و انتظار می‌رود که سود خالص هر سهم این شرکت تا پایان سال جاری به ۱.۵۰۰ ریال برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محاسبه سود و زیان حقوق دولتی این مس‌ساز؛

"فملی" و خبر ۳۰۰ میلیاردی

سریال تکراری تحریم‌ها ببیننده ندارد؛

زره فولادی بر تن سرمایه‌گذاران

ارسال نظر