بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
شناسایی زیان عملیاتی در سه ماهه سوم سال از "بشهاب":؛

زنگ خطر یکی پس از دیگری!

کاهش سود عملیاتی شرکت از مبلغ ۲۰۴ میلیارد ریال سود عملیاتی در ۶ماهه نخست به ۱۸۱ میلیارد ریال سود عملیاتی در گزارش ۹ماهه شرکت، نشاندهنده شناسایی زیانی ۲۳ میلیارد ریالی در سه ماهه سوم سال مالی جاری دارد.
کد خبر : ۲۰۷۰۵۶

زنگ خطری که یکی پس از دیگری برای سرمایه گذاران این روز‌های بورس به صدا در می‌آید

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در ادامه گزارش‌های ضعیف ۹ ماهه منتشر شده شرکت‌ها، لامپ پارس شهاب در سه ماهه سوم سال زیان عملیاتی را روانه بازار کرد تا زنگ خطری جدی را برای سرمایه‌گذاران این روز‌های این نماد به صدا درآورد.

رشد در حدود یک میلیون عددی فروش انواع محصولات شرکت در ۹ماهه نخست در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و همچنین افزایش چشمگیر نرخ فروش محصولات این شرکت از مهم‌ترین دلایل رشد ۳۵۶ میلیارد ریالی فروش کل محسوب می‌شود.

تحولات ارزی کشور در کنار محدودیت‌های ناشی از تخصیص ارز در سال جاری برای شرکتی نظیر پارس شهاب که بیش از ۹۰ درصد از مواد اولیه خود را از خارج تامین می‌کند، نه تنها از مهم‌ترین چالش‌های این شرکت در سال جاری بوده بلکه ممکن است کشش بازار و بخش عمده‌ای از سودآوری شرکت در سال مالی ۱۳۹۶ را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

زنگ خطری که یکی پس از دیگری برای سرمایه گذاران این روز‌های بورس به صدا در می‌آید

کاهش سود عملیاتی شرکت از مبلغ ۲۰۴ میلیارد ریال سود عملیاتی در ۶ماهه نخست به ۱۸۱ میلیارد ریال سود عملیاتی در گزارش ۹ ماهه شرکت، نشاندهنده شناسایی زیانی ۲۳ میلیارد ریالی در سه ماهه سوم سال مالی جاری دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر