بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
سفارت ایران در پکن درباره ویروس خطرناک به ایرانیان مقیم چین و مسافرانی که برنامه سفر به این کشور را دارند ، هشدار داد .
کد خبر : ۲۰۷۴۵۳

به گزارش بورس نیوز، سفارت ایران در پکن درباره شایعه ویروس کرونا اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا از هموطنان مقیم چین درخواست می شود ضمن توجه به هشدارهای پزشکی - بهداشتی تا حد امکان از حضور در اماکن پر تردد اجتناب ورزند. طبق تمهیدات دولت چین در حال حاضر ورود و خروج غیر ضروری به شهرهای قرنطینه شده امکان پذیر نیست.
ایرانیانی که قصد سفر به چین را دارند پیش از سفر ، آخرین وضعیت شیوع ویروس در مقصد را رصد کرده و از تردد در اماکن مشکوک به آلودگی اجتناب ورزند. در صورت مشاهده علائم ابتلا به ویروس‌ به مراکز درمانی مراجعه و جهت دریافت خدمات کنسولی با سفارت یا کنسولگری های ایران تماس بگیرند .
براساس این گزارش ، خانواده بزرگ کروناویروس‌ها از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل و باعث ایجاد عفونت در بینی، سینوس‌ها یا گلو فوقانی می‌شود و برای اولین بار اواخر دسامبر ۲۰۱۹ در ووهان یکی از شهر‌های بزرگ چین گزارش و به سرعت در حال شیوع است.
از آن زمان، مسافران با سفر به کشور‌هایی مانند آمریکا باعث انتقال این ویروس در سطح جهان شده‌ و تاکنون صد‌ها نفر آلوده شده‌اند و حتی منجر به کاهش شاخص های بورس آمریکا شده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر