بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
در عرضه اولیه امروز رقم خورد؛

رکورد جدیدی در عرضه اولیه «فروی»

فروی" با ۱۴۰۰ تومان کشف قیمت شد.
کد خبر : ۲۰۷۹۷۷

رکورد جدیدی در عرضه اولیه «فروی»


به گزارش بورس نیوز، با آغاز فرایند عرضه اولیه 10 درصد از سهام ذوب روی اصفهان، هر سهم این شرکت تازه وارد با 1400 تومان کشف قیمت شد تا حضور شانزدهمین شرکت جدید سال نهایی شود .
این واگذاری شامل 60 میلیون سهم "فروی" با محدوده قیمتی 1370 تا 1400 تومانی هر سهم و سهمیه 100 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی بود اما به دلیل استقبال زیاد سرمایه گذاران در عرضه های اولیه ، مقرر شد به هرکد 51 سهم تعلق گیرد که با توجه به کشف قیمت 1400 تومانی هر سهم به 71 هزار 400 تومان نیاز است.
به این ترتیب یک میلیون و 198 هزار و 835 نفر قادر به خرید این سهم جدید شدند که با این اوصاف رکورد بیشترین تعداد خریداران که مربوط به عرضه اولیه شرکت توزیع داروپخش در 21 مهر و با بیش از 926 هزار نفر بود، شکسته شد.
شرکت بورسی باما، سهامدار 99.6 درصدی سهام این شرکت که دارای 174 نیروی انسانی و سرمایه اسمی 60 میلیارد تومانی است، محسوب می شود.
براساس این گزارش، طی سال جاری سهام شرکت های سرمایه گذاری صدر تامین، کشت و صنعت شریف آباد، ژلاتین کپسول، پلی پروپیلن جم ، سیمرغ، دارویی ره آورد تامین، پتروشیمی نوری، پخش هجرت، غلتک سازان سپاهان، جنرال مکانیک، نیلی صنعت کرمان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم ، فولاد سپید فراب کویر، توزیع داروپخش و سرمایه گذاری آوا نوین عرضه اولیه شده و ذوب روی اصفهان شانزدهمین شرکت جدید بشمار می رود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

شفاف‌سازی، آب‌سرد فولادی‌ها بر تحریم‌ها

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد: 

حُسن ختامی به نام ۴ عرضه‌اولیه در فرابورس

ارسال نظر