بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال فروش در مدت ۱۰ ماهه؛

صادرات به کام فروش "شیراز" نشست

جمع فروش تجمیعی شرکت طی ۱۰ ماه گذشته به بیش از ۳۳ هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال رسیده که بیش از ۱۴.۷ درصد از کل فروش شرکت در دی ماه محقق شده است.
کد خبر : ۲۰۸۰۵۷

فروش ۱۰ ماهه شرکت به بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال رسید

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه پتروشیمی شیراز، این شرکت در دی ماه سال جاری موفق به ثبت و شناسایی مبلغ قابل توجه ۴.۹۰۸ میلیارد ریالی شده است.
 
این میزان فروش در مقایسه با آذر ماه افزایش ۴۵درصدی را نشان می‌دهد و به این ترتیب جمع فروش تجمیعی شرکت طی ۱۰ماه گذشته به بیش از ۳۳ هزار و ۲۷۵ میلیارد ریال رسیده که بیش از ۱۴.۷ درصد از کل فروش شرکت در دی ماه محقق شده است.
 
نرخ فروش اوره صادراتی شرکت با ۳.۷ درصد رشد نسبت به آذرماه به ۲۲میلیون ریال به ازای هر تن رسیده که این محصول در بازار‌های صادراتی به میزان ۱۶۸ هزار تن در دی ماه به فروش رسیده است. 
 
اوره کشاورزی شرکت نیز به عنوان بخش مهمی از درآمد‌های شرکت با ۳۴.۸۰۶ تن فروش در دی ماه روبرو بوده که نرخ فروش این محصول نسبت به آذر ماه تغییری نداشته و معادل ۱۸ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال محقق شده است.
 
فروش ۱۰ ماهه شرکت به بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال رسید
 
در نمودار زیر روند تغییرات نرخ فروش محصول اوره صادراتی شرکت طی ۶ ماه گذشته ارائه شده است.
 
همانگونه که در نمودار نیز مشخص است، پس از چند ماه کاهش قیمت به تدریج شاهد رشد نرخ‌ها با توجه به افزایش قیمت‌های جهانی و همچنین رشد نرخ ارز در سامانه نیما هستیم.
فروش ۱۰ ماهه شرکت به بیش از ۳۳ هزار میلیارد ریال رسید
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد‌های ۴ ماهه شرکت به ۱۴.۹۴۰ میلیارد ریال رسید؛

رشد محسوس نرخ اوره صادراتی پتروشیمی شیراز

به دلیل افت فشار گاز این پتروشیمی؛

قطع گاز در"شیراز" احساس شد

ارسال نظر