بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
درآمد‌های ناشی از فروش سرمایه‌گذاری کاهشی شد؛

سودآوری "وبانک" زیر ذره‌بین رفت

شناسایی بیش از ۱.۲۴۸ میلیارد ریال درآمد سود سهام و همچنین درآمد بیش از ۷۴۵ میلیارد ریالی حاصل از فروش سهام در عملکرد ۶ماهه شرکت گروه توسعه ملی منجر به شناسایی بیش از ۲.۲۶۶ میلیارد ریال درآمد‌های ناخالص شده است.
کد خبر : ۲۰۸۲۱۵

کاهش درآمد‌های ناشی از فروش سرمایه گذاری، عامل کاهش سودآوری

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شناسایی بیش از ۲.۲۰۰ میلیارد ریال سود خالص از شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در گزارش ۶ ماهه حسابرسی شده سال مالی ۱۳۹۸، در مقایسه با ۶.۱۱۶ میلیارد ریال سود خالص دوره مشابه سال گذشته، تعدیل منفی ۶۴ درصدی را برای سهامدارانش به ارمغان آورد.

شناسایی بیش از ۱.۲۴۸ میلیارد ریال درآمد سود سهام و همچنین درآمد بیش از ۷۴۵ میلیارد ریالی حاصل از فروش سهام در عملکرد ۶ماهه شرکت گروه توسعه ملی منجر به شناسایی بیش از ۲.۲۶۶ میلیارد ریال درآمد‌های ناخالص شد.

کاهش درآمد‌های ناشی از فروش سرمایه گذاری، عامل کاهش سودآوری

عمده دلیل کاهش سود خالص این شرکت در ۶ ماهه نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته، کاهش در حدود ۴.۵۰۰ میلیارد ریالی درآمد‌های ناشی از فروش سرمایه‌گذاری است.

در حالی که در ۶ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۸ شرکت از محل فروش شرکت‌های سرمایه‌گذاری در حدود ۷۴۵ میلیارد ریال به ثبت رسیده که این مقدار در مدت مشابه سال گذشته در حدود ۵.۲۴۷ میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود فروش ۲.۵۹۲ میلیارد ریالی این سرمایه‌گذار ثبت شد؛

"وبانک" و مازاد ارزش ۳۷هزارمیلیاردی از ۴شرکت

نگاهی به گزارش عملکرد ماهیانه این شرکت سرمایه‌گذاری؛

رشد ۱۰۶ درصدی سود در جیب "وبانک" نشست

ارسال نظر