بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
مدیرعامل "فزرین" در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در «کرمان»

در بخش سرمایه گذاری، شرکت جدید "زرین صبا" تصمیم دارد بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه کند که ۶۰ درصد آن مربوط به" زرین معدن آسیا " و "کیمیا زنجان گستران"بوده و ۴۰ درصد نیز بر عهده "صبانور" خواهد بود.
کد خبر : ۲۰۸۲۲۵
 
سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در
ابراهیم جمیلی، مدیرعامل شرکت زرین معدن آسیا در گفت‌وگو با بورس‌نیوز اظهار کرد: شرکت توسعه‌ معادن‌ و فلزات تاکنون در حوزه "سرب" و "روی" وارد گود سرمایه‌گذاری نشده بود اما؛ همکاری صورت گرفته با "و‌معادن" فرصت خوبی در سرمایه‌گذاری، صنعت و تولید را برای سهامداران ایجاد خواهد کرد. 

وی علاوه بر زنجان به مهدی آباد یزد هم در حوزه سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: چهار استان زنجان، یزد، مرکزی و کرمان در کشور مناطق خوبی در تولید "سرب" و "روی " هستند.

شرکت "زرین صبا" تاسیس شد
جمیلی ضمن بیان اقدامات اولیه شرکت "صبا نور"، اظهار داشت: در منطقه "پهنه کوهبران" که اقدامات اولیه آن توسط شرکت صبا نور صورت گرفته، به دلیل وجود شرایط مساعد، نیاز به توجه تخصصی‌تر احساس شد تا در حوزه فرآوری سرب و روی، اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: با توجه به تخصص شرکت "زرین معدن آسیا" در حوزه " فرآوری"، تفاهم نامه‌ای بین این شرکت و صبانور امضا و منجر به تاسیس شرکت "زرین صبا "شد.

مدیرعامل شرکت زرین معدن آسیا خاطر نشان کرد: این شرکت در نظر دارد بزرگترین مجتمع سرب و روی در استان کرمان را راه اندازی کند.
 
سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در

سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومانی
وی تصریح کرد: در بخش سرمایه گذاری، شرکت جدید "زرین صبا" تصمیم دارد بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه کند که ۶۰ درصد آن مربوط به" زرین معدن آسیا " و "کیمیا زنجان گستران"بوده و ۴۰ درصد نیز بر عهده "صبانور" خواهد بود.

جمیلی ضمن اشاره به باز شدن بُعد‌های جدید سرمایه گذاری برای سهامداران خاطر نشان کرد: اولین اطلاع رسانی به بورس صورت گرفته و ظرف "دهه فجر" طرح معرفی و کار آغاز خواهد شد.

وی در زمینه انجام طرح ذکر شده به معرفی سه فاز پرداخت و گفت: فاز اول این طرح طی ۱۸ ماه به بهره برداری خواهد رسید. با اجرای آن پهنه در دست اکتشاف به ثمر رسیده و هم معادن کوچک موجود در استان کرمان که به دلیل کم بودن عیار، قدرت بهره برداری از آن‌ها وجود ندارد، فعال خواهند شد. 
 
 

محصول معادن فعال خریداری می‌شود
جمیلی اضافه کرد: محصول هر معدن که خود قادر به فعال شدن باشد، خریداری خواهد شد؛ اگر قدرت تامین سرمایه کافی را نداشته باشد، "زرین صبا" آماده مشارکت و سرمایه گذاری در سایر معادن استان کرمان خواهد بود. 

وی به ارزش افزوده ذاتی برای سهامداران اشاره‌ای داشت و گفت: در هر شرکت افزایش سرمایه صورت در جهت تامین سرمایه لازم برای اجرای طرح ذکر شده صورت خواهد گرفت.

خبر‌های خوب برای سهامداران
مدیرعامل شرکت زرین معدن آسیا در پایان عنوان کرد: تمام موارد ذکر شده خبر خوبی برای سهامداران بوده و افرادی که سهام را به صورت دراز مدت زیرنظر دارند قطعا سود خوبی در انتظار آن‌ها ست؛ چرا که یک سرمایه گذاری خوب با ارزش ذاتی مناسب در تولید و سوددهی شرکت بسیار موثر خواهد بود.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سهم بالای دو قلو‌های معدنی در سبد این شرکت؛

در پرتفوی «ومعادن» چه خبر است؟

به دنبال پیشنهاد هیات مدیره به این شرکت عمرانی؛

"کرمان" به نقدینگی می‌رسد

مدیرعامل "ومعادن" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

با درخواست سهامداران تغییر پرتفو رقم خورد

ارسال نظر