بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از رشد ۵هزار و ۵۷۹میلیارد ریالی خبر داد.
کد خبر : ۲۰۸۴۵۳

رشد ۵ هزار میلیارد ریالی صورت وضعیت پرتفوی سهام

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۳۹۸ را منتشر کرد. در این اطلاعیه سود محقق شده هرسهم برای دوره ۶ماهه مبلغ ۹۴ریال اعلام شده است.

"وپترو" در این گزارش سود عملیاتی را ۳۳میلیارد و ۸۱۴میلیون ریال، سود خالص را ۱۷۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را یک هزار و ۲۱۵میلیارد ریال منتشر کرد.

این شرکت در صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس از رشد ۵هزار و ۵۷۹میلیارد ریالی خبر داد.

همچنین بهای تمام شده این شرکت در پرتفوی منتشر شده با افزایش ۲۹۰میلیارد ریالی به یک هزار و ۴۳۹میلیارد ریال رسید. ارزش بازار این شرکت در پرتفوی بورسی نیز با افزایش یک هزار و۵۰۱میلیارد ریالی به ۷هزار و ۱۹میلیارد ریال بالغ شده است.

"وپترو" طی دوره مالی مورد گزارش مبلغ سهام واگذار شده را ۵۱۰میلیارد و ۴۶۱میلیارد ریال اعلام کرد که سود این واگذاری‌ها به ۲۲۱میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال بالغ شده است. این شرکت سهام خریداری شده در بورس طی این دوره را ۵۷۹میلیارد و ۵۱۲میلیون ریال منتشر کرد.

اهداف و برنامه‌های تدوین شده این شرکت در خصوص ترکیب پرتفوی شامل اصلاح ساختار مالی شرکت اصلی و شرکت‌های تابعه، پیگیری مستمر وصول مطالبات و اصلاح سبد سرمایه گذاری‌های شرکت اصلی است که "وپترو" با استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه در تامین مالی در برنامه‌های خود قرار داده است.

این شرکت در برآوردی که از برنامه‌های تامین مالی و تغییرات هزینه‌های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱اردیبهشت۱۳۹۹ دارد به استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه در جهت تامین مالی اشاره دارد که تاکید آن روی افزایش سرمایه و انتشار اوراق بدهی است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر