بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن گفت: شرکت‌های "تخفیفان" و "نت برگ" طی یک یا دو سال آینده برنامه‌ای برای ورود به بورس در نظر داشته و مذاکرات پس از ادغام در فضایی بسیار جدی در حال انجام است. لازم به ذکر است ارقام، تحلیل، بررسی معکوس و هوش ریاضی مالی، این دو شرکت تخفیف گروهی را مجاب به ادغام کرد.
کد خبر : ۲۰۸۶۳۵
تیتر ۱:
 
 
بابک باقری، معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن در همین رابطه به خبرنگار بورس‌نیوز گفت: شرکت جدیدی با نام "آرمان فناوری هوشمند آریا" تاسیس شده که "نت برگ" و "تخفیفان" براساس ارزش‌گذاری و آورده‌های خود،  سهمی از شرکت جدید را به خود اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت‌گیرانه " قانون تجارت"، ادغام دو شرکت "نت برگ" و "تخفیفان" را می‌توان جزو نادرترین ادغام‌ها و کاری بسیار سخت و طاقت فرسا دانست که نتیجه بخش بود. 

باقری تصریح کرد: هر کدام از صاحبان کسب‌و‌کار و سهامداران قبلی در شرکت جدید، سهامدار شده و میزان فروش حاصل از فعالیت‌های "نت‌برگ" و "تخفیفان" به‌عنوان درآمد در شرکت آرمان فناوری هوشمند آریا اثر خود را نشان خواهد داد. 

حضور کمرنگ حوزه استارتاپی در بورس
معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن درخصوص حضور کمرنگ حوزه استارتاپی در بورس خاطرنشان کرد: علت این امر را می‌توان نوع سرمایه‌گذاری دانست که در این گونه شرکت‌ها اتفاق افتاده است.

وی افزود: صندوق جسورانه توسعه فناوری آرمانی براساس قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار، خروج از سرمایه‌گذاری را در بازه زمانی عمر صندوق تکلیف کرده چراکه اولویت، ورود به بورس و یک شفافیت جدید است.

باقری با اشاره به اینکه اکوسیستم استارتاپی به لحاظ جذب سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه خود قرار دارد اظهار کرد: این اکوسیستم اصلا" ورود سرمایه‌گذار جدید از کانال بورس "را تجربه نکرده است.

معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن در پایان اضافه کرد: ورود "صندوق جسورانه توسعه فناوری آرمانی" با توجه به سبقه مدیریتی، به این اکوسیستم رنگ بوی حرفه‌ای‌تر داده تا جذب سرمایه‌گذار از کانال بازارسرمایه را با ورود به بورس یا فرابورس تجربه کند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بنیانگذار بینج‌بار در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

"سرمایه‌گذاری" رکن اصلی بقای استارت‌آپی

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

استقبال پرشور از عرضه‌اولیه "استارت‌آپ‌ها"

گزارشی از نشست "نت برگ" و "تخفیفان"؛

رقابتی که منجر به ادغام شد

ارسال نظر