بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
روزهای سبز شاخص در وسط زمستان؛

رشد ۱۰ هزار واحدی به کام بورس‌بازان

بورس تهران امروز نیز روند معاملاتی خود را با رشد آغاز کرد اما؛ این رشد با انرژی مضاعفی همراه بوده و توانسته رکوردی را برای آغاز معاملات از خود برجای گذارد.
کد خبر : ۲۰۹۱۰۳

رشد ۱۰ هزار واحدی به کام بورس‌بازان

به گزارش بورس‌نیوز، بازارسرمایه در نخستین روز معاملاتی این هفته ۹۸.۱۲.۱۹، توانست با یک سوپرانرژی رشد را از ابتدای هفته آغاز کند.

شاخص‌کل با رشد ۱۰ هزار و ۵۱۳ واحدی به پله ۴۵۶ هزار و ۴۰۷ واحدی رسید و شاخص‌کل هم‌وزن نیز با رشد ۲۵۰۰ واحدی توانسته به ۱۴۹ هزار و ۷۲ واحد برسد.

رشد ۱۰ هزار واحدی به کام بورس‌بازان

ارزش معاملات تا این لحظه به ۹۷۶ هزار میلیارد تومان رسیده و این در حالی بوده که ارزش نقدی معاملات بازار سرمایه ۹۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

نماد‌های تاثیرگذار
"تاپیکو" با رشد ۴۹۰ واحدی، "کگل" با رشد ۴۹۰ واحدی، "فارس" با رشد ۴۷۵ واحدی، "شبندر" با رشد ۴۵۳ واحدی، "شپنا" با رشد ۴۳۶ واحدی، "فولاد" با رشد ۴۱۷ واحدی، "کچاد" با رشد ۴۱۶ واحدی جزو سبز‌های بازار هستند.

ساعت ۱۰ صبح
شاخص در این لحظه از بازار کماکان در ارتفاع ۱۰ هزارواحدی بوده و شاخص‌کل در قله ۴۵۶ هزار و ۶۲ واحدی قرار دارد و شاخص‌کل هم‌وزن نیز ۲ هزار و ۹۱ واحد با رشد همراه بوده که این شاخص نیز به پله ۱۴۸ هزار و ۶۶۳ واحدی رسیده است.

رشد ۱۰ هزار واحدی به کام بورس‌بازان

نمادهای تاثیرگذار

"تاپیکو" با رشد ۴۹۰ واحدی، "کگل" با رشد ۴۸۶ واحدی، "فارس" با رشد ۴۷۰ واحدی، "شبندر" با رشد ۴۴۹ واحدی، "شپنا" با رشد ۴۳۹ واحدی، "کچاد" با رشد ۴۷۱ واحدی، "وغدیر" با رشد ۴۰۵ واحدی جزو سبز‌های بازار هستند.

از سوی دیگر نیز باید اشاره داشت که "اخابر" با ۵۰۷ واحد، "خودرو" با ۲۰۸ واحد، "خساپا" با ۱۶۰ واحد، "فایرا" با ۷۵ واحد، "خپارس" با ۶۲ واحد، "خگستر" با ۳۶ واحد، "وساپا" با ۳۳ واحد جزو قرمز‌های بازار هستند.

برترین گروه‌ها
گروه "شیمیایی" با ۳۰ هزار و ۵۵۳ معامله با حجم حدودی ۲۷۴ میلیون سهم به ارزش ۲۴۴ میلیارد تومان در صدر قرار گرفته و در ادامه "خودرویی‌ها" با ۲۳۷ میلیارد تومان و "بانکی‌ها" با ۲۳۳ میلیارد تومان قرار دارند.

بیشترین ارزش معامله
باید اشاره شود که بدون در نظر گرفتن کدبه‌کد شدن "وپترو" و "خساپا"، نماد‌هایی همچون "وتجارت" با ۹۶.۴ میلیارد تومان، "شبندر" با ۸۲.۶ میلیارد تومان، "خپارس" با ۵۰.۲ میلیارد تومان، "خساپا" با ۴۸.۸ میلیارد تومان، "وبملت" با ۴۰.۹ میلیارد تومان دیده می‌شود.

 

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
پایان سال با افزایش مجدد فروش این آلومینیوم‌ساز ثبت شد؛

افزایش نرخ‌های "فایرا" با چاشنی یک دغدغه

عضو هیات مدیره انجمن فولاد در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

سیاست‌ منسوخ صادراتی "صمت" مقابل فولادی‌ها

کارشناس بازار‌های مالی و مدرس دانشگاه مطرح کرد؛

سهم‌های جامانده جذاب برای سرمایه‌گذاری

ارسال نظر
نظرات بینندگان
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
چرا سهمی مثل خودرو که 7 برابر ارزش اسمی زیان انباشته دارد 1200 تومن معامله میشود . اکثر سهم های گروه خودرویی زیان ده هستند و بیش از ارزش اسمی هر سهم زیان انباشته دارند. بورس ایران از ناکارامدی و بی کفایتی و فساد در بورس رنج میبرد