بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
توسط متخصصان پتروشیمی شازند رقم خورد؛

نوآوری برتر به‌نام پلی‌پروپیلن گرید RP۸۰۱j "شاراک"

در چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، پلی پروپیلن گرید RP۸۰۱j تولیدی شرکت پتروشیمی شازند عنوان نوآوری محصول برتر ایرانی را کسب نمود
کد خبر : ۲۰۹۲۶۸

به گزارش بورس نیوز، چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی از سوی پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علم و فناوری دانش بنیان ریاست جمهوری روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه با حضور جمعی از مدیران عامل و متخصصان حوزه‌های صنعت، علم و فناوری کشور و همچنین با حضور مهندس ولدخانی مدیرعامل پتروشیمی شازند در محل سالن جابر بن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

پلی پروپیلن گرید RP۸۰۱j تولیدی این شرکت به عنوان نوآوری محصول برتر ایرانی شناخته شد
در این جشنواره بر اساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر مدل مرجع نوآوری محصول (PRIM) پلی پروپیلن گرید RP۸۰۱j تولید شده در واحد PP شرکت پتروشیمی شازند مفتخر به کسب عنوان نوآوری محصول برتر ایرانی در سال ۱۳۹۸ گردید و لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی به جناب آقای مهندس ولدخانی اهدا شد.

در چهارمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی، از بین ۷۰۰ محصول فناوری شرکت‌های کشور، ۲۲ محصول برتر معرفی و با اهدای لوح زرین و تقدیرنامه از آن‌ها تجلیل شد.

پلی پروپیلن گرید RP۸۰۱j تولیدی این شرکت به عنوان نوآوری محصول برتر ایرانی شناخته شد
از جمله مزیت‌های این جشنواره می‌توان به ایجاد جایگاه ویژه اقتصادی در بازار، کمک به ایجاد فرایند‌های نوآوری محصول مشتری محور و دریافت گزارش بررسی فرایند نوآوری محصول اشاره کرد.

پلی پروپیلن گرید RP۸۰۱j تولیدی این شرکت به عنوان نوآوری محصول برتر ایرانی شناخته شد
روابط عمومی و امور بین الملل، این موفقیت را به مدیریت محترم عامل، همکاران محترم پژوهشگر واحد پژوهش و فناوری، بهره برداری، خدمات فنی و سایر همکاران پر تلاش و ساعی پتروشیمی شازند تبریک عرض می‌نماید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش چشمگیر ۲.۴۰۰ تنی فروش به اهالی جاده شازند رسید؛

بازگشت اقبال به خرید پلی پروپیلن "شاراک"

کم لطفی دولت در حق این پتروشیمی؛

«شاراک» یک مانع تا صعود دارد

ارسال نظر